سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۳

اخبار

بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

تجلیل و تبریک مدیران صنعت نفت اصفهان از کادر درمان

بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مهندس صادقیان مدیر پخش فراورده های نفتی اصفهان و مهندس علوی مدیر شرکت گاز این استان و هیئت همراه با حضور در پلی کلینیک تخصصی توحید از دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان و به ویژه پرستاران شاغل تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان  ، مهندس علوی در این جلسه با اظهار خوشحالی از حضور در جمع مسئولین و پرستاران حاضر در جلسه گفت :  از فرصت استفاده می کنم و  از کادر درمان صنعت نفت اصفهان که در جهت رفع مشکلات همکاران و خانواده صنعت نفت تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم .

 وی با اشاره به اینکه بارها به هنگام حضور در مراکز درمانی صنعت نفت شاهد دلسوزی ، همکاری و همیاری کادر درمان به بیماران بوده ، از جایگاه ویژه و رفیع پرستاران سخن به میان آورد و افزود:بیماران به دلیل نیازهای درمانی انتظار کمک و یاری دارند که پرستاران ما به حق با حوصله و سعه صدر به کمک آنها می شتابند.

ایشان در پایان گفت : اینجانب به عنوان مسئول گاز استان اصفهان به دلیل اینکه همکاران من از مجموعه بهداشت ودرمان در سطح استان خدمات دریافت می کنند در اینجا حضور دارم و می دانم با توجه به شلوغی مراکز از پذیرش گرفته تا سایر بخش ها چه زحماتی را متحمل می شوند و من به گرمی دست تک تک آنها را می فشرم و از زحمات آنها تشکر می کنم.

   در ادامه مهندس صادقیان نیز ضمن تبریک به همه کادر درمان اظهار داشت:از فرصت روز پرستار استفاده می کنم و از صلابت، صبوری و متانت همه پرستاران به ویژه پرستاران صنعت نفت تشکر می کنم .

 وی افزود : من مطمئن هستم در مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در ارائه خدمات به بیماران تاکنون کوتاهی انجام نگرفته و لازم می دانم از نتیجه مثبت زحمات شما در پزشکی خانواده و سلامت کار که همیشه زیانزد بوده تقدیر و تشکر کنم.

    این مدیر مسئول اضافه کرد: متاسفانه جامعه ما جامعه عجولی شده وهمه انتظار دارند سریع کارهایشان انجام شود و قضاوت های عجولانه می کنند ، لذا ما باید حوصله و صبر را از پرستاران یاد بگیریم و آرزو می کنم مجموعه غیر درمان از این صبوری درس بگیرند و سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

    وی در پایان ضمن تشکر مجدد از کادر درمان و پرستاران با ذکر خاطره ای جذاب و شاد از حضور در پلی کلینیک تخصصی توحید ظرف یک ماه گذشته گفت : اینجانب دوست داشتم در تمام بیلبورد شهرها این جمله نوشته شود " صبوری را از پرستاران و کادر درمان یاد بگیرید" .

دکتر نومهر امامی نیز در این جلسه از مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان به خصوص دو مدیر حاضر در این جلسه به دلیل رهنمودها و حمایت های آنها به ویژه در شرایط کرونایی تقدیر و تشکر کرد  و گفت :امیدوارم بتوانیم مشکلات منطقه اصفهان را مرتفع و برای سلامت جمعیت تحت پوشش خود  در آینده قدم های بهتر و مؤثرتری برداریم.

ایشان از نتیجه مثبت دیدار مدیران صنایع نفت اصفهان با مدیر عامل سازمان در عید نوروز سخن گفت و یکی از آثار آن را اتفاقهای مهم و تسریع در اجرای پروژه هزار جریب بیان کرد و از حمایت مهندس علوی جهت حفظ پلی کلینیک توحیدبرای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش تشکر کرد.

وی با ذکر این نکته که کاربری پروژه هزار جریب برای ارائه خدمات بیمارستانی در نظر گرفته شده ، اظهار امیدواری کرد که  پلی کلینیک تخصصی توحید به لحاظ موقعیت جغزافیایی برای ارائه خدمات پزشکی خانواده به جمعیت تحت پوشش حفظ گردد. دکتر امامی در پایان این جلسه ضمن تشکر از همکاران خودگزارشی از وضعیت کادر درمان و فعالیت های درمانی طی دوسال گذشته را برای حضار تشریح کرد.   مدیران و هیئت همراه در معیت دکتر امامی از پروزه هزار جریب بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط دکتر امامی قرار گرفتند.

روز پرستار 1400 9
روز پرستار 1400 8
روز پرستار 1400 7

روز پرستار 1400 3
روز پرستار 1400 13
روز پرستار 1400 12
روز پرستار 1400 11
روز پرستار 1400 10
۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴,۸۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید