سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۹

اخبار

برگزاری اولین کمیته راهبردی کووید19 با حضور رئیس و اعضای این کمیته در اصفهان

جلسه کمیته راهبردی کووید19 در اصفهان با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان 6بهمن ماه امسال در سالن کنفرانس پلی کلینیک توحید برگزار و آئین نامه اجرایی این کمیته برای اعضاء تبیین و تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان،دکتر امامی  رییس بهداشت و درمان این مرکز در ابتدای جلسه گفت : مطالعه این آئین نامه برای همه اعضاء ضروری بوده و هرکدام از اعضاء ضمن آشنایی با شرح وظایف تعیین شده خود باید نسبت به شناسایی مشکلات و موانع موجود در مهار و قطع زنجیره این بیماری در حیطه مسئولیت خود اقدام نمایند.

دکتر امامی با بیان اینکه بهبود مدیریت مراقبت های سلامت جمعیت تحت پوشش در شرایط اضطراری پاندمی کووید 19 بر مبنای اصول مدیریت بحران با مشارکت ذی نفعان ضرورت دارد ، اضافه کرد: با توجه به تداوم پاندمی و تأثیر آن در تمامی حوزه های زندگی فردی و اجتماعی،این کمیته می تواند در اصلاح ساختارهای مراقبت سلامت در صنعت نفت نقش مهمی داشته باشد.

وی اضافه کرد:اهداف استراتژیک این کمیته بهبود شاخص های کلیدی عملکرد سازمانی می باشد و با بهبود مدیریت منابع انسانی در راستای تامین نیازهای جامعه تحت پوشش در این پاندمی،  پاسخ در کلیه ابعاد جسمی و روانی خانواده بزرگ صنعت نفت داده خواهد شد.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به مشکلات متعدد در این راستا همانند ضعف در خدمات تله مدیسین،کنترل ریسک فاکتورهای قلبی _عروقی، عدم دسترسی به واکسن و محدودیت در ارائه خدمات روان و همچنین فرسودگی شغلی و خستگی کادر درمان در این پاندمی اشاره و اظهار امیدواری کرد با تشکیل و تداوم کار این کمیته مشکلات سریع رفع شود.

در ادامه این جلسه، آئین نامه اجرایی کمیته راهبردی کووید 19 سازمان توسط خانم دکتر امامی برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح گردید و حاضرین ضمن  اطلاع از شرح وظایف خود با نحوه تکمیل فرمهای مندرج در آئین نامه نیز آشنا گردیدند.

همچنین در این جلسه موضوع واکسیناسیون هپاتیت B برای جمعیت تحت پوشش که در جلسه قبلی کمیته سلامت مطرح و به دلیل شرایط فوق حاد در اصفهان امکان فراخوان جهت انجام آن وجود نداشت مجدداً مطرح و مقرر شد ، در اولین مرحله ضمن بررسی جوانب مختلف و استخراج آمارهای مربوطه توسط رئیس  سلامت کار و HSE ،تمهیدات لازم برای تلقیح واکسن کارکنان رسمی ، قراداد مستقیم و پیمانکاری در صنایع تحت پوشش پس از هماهنگی های لازم با مرکز بهداشت استان و دریافت واکسن و کنترل و نظارت بر زنجیره سرد و انتقال آن در مراکز سلامت کارانجام گیرد.

دکتر امامی



۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید