سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۰

اخبار

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

تقدیر مدیران صنایع از کادر درمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان

مدیران عامل شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از کادر درمان و پرستاران این مجموعه قدردانی کردند.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه  اصفهان ، مهندس علوی مدیر عامل شرکت گاز استان و مهندس صادقیان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان به همراه  جمعی از روسای شرکتهای مذکور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با اهداء گل و لوح تقدیر از تلاشهای کادر درمان به ویژه قشر پرستاران تقدیر و تشکر کردند. 
     مهندس علوی در ابتدای صحبتهای خود ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س)  و روز پرستار به حضار و مجموعه کادر درمان گفت: قدردان زحمات کارکنان بهداشت ودرمان در ارائه خدمات سلامت به خانواده صنعت نفت هستیم.
      وی با ذکر تجربه ای از حضور خود در پلی کلینیک تخصصی توحید و مشاهده برخورد صبورانه و مهربانانه کادر پرستاری با یک بیمار نگران، بیان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا و شرایط سخت این بیماری انصافاً مراکز سلامت خانواده و سلامت کار خدمات شایانی داشته اند و همراهی و مساعدت های لازم را ارائه کردند.
     مهندس صادقیان نیز در این جلسه بیان داشت : همگی ما تجربیات زیادی از ایثارگری های همکاران در جنگ تحمیلی و سایر فعالیتهای در حوزه های کاری خود را شاهد بودیم  و فکر می کردیم کارهای مهمی انجام شده است. ولی در روزهای سخت کرونایی مجموعه سلامت کشور با ایثارگری  همراه با صبوری و شکیبایی خدمات شایانی به بیماران ارائه کردند. 
    ایشان ادامه داد: ما برای مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به ویژه پزشکان و پرستاران که بخشی از جامعه سلامت کشور هستند احترام خاصی قائلیم و وظیفه خود می دانیم به خانم دکتر امامی و زیر مجموعه ایشان که انصافاً به درستی انجام وظیفه کردند،خسته نباشید بگوییم .
     دکتر امامی نیز ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد صنایع نفت اصفهان اظهار داشت ، من هم وظیفه خود می دانم از طرف خودم و همکارانم از حمایت های همه جانبه شما گرامیان تشکر کنم و بگویم حضور با کفایت مدیران شرکتهای نفتی مانند شما که همیشه لطف و محبت داشته اید باعث دلگرمی و قوت قلب برای همکاران بنده می باشد و بر خود میبالیم که ارائه دهنده خدمات سلامت به کارکنان بزرگ صنعت نفت و خانواده ایشان هستیم.  وی درپایان گفت این قدر دانی ها حس مسئولیت پذیری کارکنان سازمان ما را افزایش می دهد.
    در پایان این جلسه لوح های تقدیری از طرف مدیران دو شرکت فوق الذکر به خانم دکتر امامی اهداء گردید و همچنین شاخه های گل و هدایایی از طرف دو شرکت برای پرستاران به نیابت به مسئولین پرستاری حاضر در جلسه اهداء گردید.

 

روز پرستار 99 12
روز پرستار 99 8
روز پرستار 99 5
روز پرستار 99 1

روز پرستار 99 35

لوح تقدیر گاز

۱ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲,۱۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید