سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۱۰
 

اخبار

ارائه 34 هزار نفر خدمات دندانپزشکی در شش ماه اول سال جاری در اصفهان

رئیس ستاد دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان در شش ماه اول سال ، حدود 55 درصد در قالب طرح سلامت معاینه شده اند.

 دکتر برومند در گفت و گو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان  ؛ آمار مربوط به مراجعات به این واحد درمانی در سال 98 را اعلام و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود 2 هزار نفری افزایش داشته است.
 رئیس امور دندانپزشکی با بیان اینکه تعداد یونیت های فعال در اصفهان  27 عدد می باشد و در 9 کلینیک  دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته ، افزود:از این تعداد کلینیک پنج کلینیک در مراکز صنعتی هر کدام با یک یونیت و ما بقی در مراکز درمانی مشغول خدمت رسانی می باشند.
نامبرده تعداد مراجعات انجام شده به کلینیک های مذکور در شش ماه اول سال 33788 نفر اعلام کرد.
 این مقام مسئول هدف این طرح را پیشگیری می باشد و در مراحل بعدی درمان قرار دارد گفت: حدود 55 درصد جمعیت تحت پوشش پس از فرخوان در سال جاری در قالب طرح سلامت مراجعه داشته که وضعیت سلامت دهان و دندان آنها بررسی و طرح درمان برای آنها در نظر گرفته شده است.
همچنین تعداد 1351 نفر در مراکز صنعتی در قالب معاینات طب صنعتی معاینه شده اند.
 دکتر برومند در ادامه اظهار داشت :پس از اجرای طرح دندانپزشکی خانواده و فراخوان جمعیت تحت پوشش تعداد مراجعین افزایش پیدا کرده به نحوی که نوبت های ترمیم و جرم گیری طولانی تر ، اما نوبت های درمان ریشه کوتاهتر شده است. نامبرده تعداد ترمیم های انجام شده شش ماه اول سال 98 را 9 هزار نفر و تعداد جرم گیری های انجام شده را 7 هزار کوادرانت اعلام نمود.
 ایشان تعداد درمان ریشه در این مدت زمانی را حدود 4000 کانال و جراحی های انجام شده را 2500 عدد ذکر و ادامه داد : کماکان در مرکز توحید خدمات تخصصی ارتودنسی و جراحی لثه به مراجعین ارائه میشود که در قسمت جراحی لثه  209 کوادرانت و ارتودنسی 70 فک انجام شده است.

۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۸۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید