سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۵۰
 

اخبار

مدیریت بحران بیمارستان بزرگ نفت اهواز همزمان با اولین بارش باران پاییزی

همزمان با اولین بارش باران پاییزی و بحران تنفسی بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز با تلاش و تعهد همکاران درمانی و غیر درمانی به ارائه خدمات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بارش باران از بعد از ظهر دوشنبه ششم آبان ماه 1398 آغاز شد و حجم شدید بارش 59.2 میلیمتری برای چند ساعت شهروندان اهواز را دچار مشکل نمود.

با کاهش بارندگی ها حجم مراجعات بیماران با علائم تنفسی به اورژانس بیمارستان بزرگ نفت اهواز و درمانگاههای تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بسیار زیاد شد .

در این راستا با همکاری مدیریت بیمارستان بلافاصله به پزشکان عمومی و متخصص مربوطه اطلاع رسانی شد و ایشان با حضور به موقع در بیمارستان اقدامات درمانی خود را آغاز نمودند . همچنین با توجه به محدودیت های فضای فیزیکی و تعداد تخت های بخش اورژانس بیمارستان ، بخش های بستری دیگر نیز با ایجاد تغییراتی آماده خدمات رسانی به بیماران شدند . همزمان با همکاری پرسنل خدوم ومدیران بیمارستان به ویژه کادر پرستاری و پزشکی اقدامات درمانی برای بیش از 400 بیمار به شکل سرپایی انجام شد .  خدمات رسانی تا ساعات ابتدایی بامداد سه شنبه ادامه داشت و کلیه بیماران با شرایط پایدار و بدون مشکل از بیمارستان مرخص شدند.

در حین بارش شدید باران و بحران تنفسی ایجاد شده در منطقه ، در یکی از بخش های بستری لوله خروجی جمع آوری آب های سطحی در پشت بام بیمارستان دچار آسیب دیدگی شد که با تلاش و پیگیری همکاران واحد فنی مهندسی این مسئله بلافاصله برطرف شد.
گفتنی است با توجه به بازسازی و نوسازی قسمت های مختلف بیمارستان که اخیرا در حال انجام است ، مدیریت اینگونه بحران ها و حجم زیاد مراجعات در مدت زمان کوتاه جز با تلاش و تعهد همکاران درمانی و غیر درمانی نسبت به جامعه تحت پوشش بهداشت و درمان نفت امکان پذیر نمی باشد.

۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۲,۳۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید