سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۸

اخبار

دکتر امامی و هیئت همراه از مجتمع ایستگاههای تقویت فشار گاز پتاوه بازدید کردند.

دکتر نومهر امامی سه شنبه 9 مهرماه از مجتمع ایستگاههای تقویت فشار گاز پتاوه واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد در 300 کلیومتری اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجتمع ها و همچنین مراکز پزشکیاری آنها قرار گرفت
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت اصفهان، دکتر نومهر امامی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به همراه معاونت خدمات پشتیبانی ،رئیس HSE  و سلامت کار،رئيس واحد دندانپزشکی ،رئیس امور دارویی و مسئول امور پرشکیاری جهت بازدید به مجتمع تقویت فشار گاز پتاوه سفر و از نزدیک با فرآیند و  فعالیت های این مجتمع ها آشنا و در جریان مسائل و مشکلات بهداشتی ودرمانی کارکنان شاغل در آنها قرار گرفتند.
      در این بازدید دکتر امامی ابتدا از مراکز پزشکیاری بازدید و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد و در ادامه در جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان مجتمع ایستگاههای پتاوه شرکت و به دغدغه های درمانی و بهداشتی آنها گوش داد.
    رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در این جلسه توضیحاتی در ارتباط با هزینه های درمانی و درمان غیر مستقیم ارائه و برای رفع مشکلات درمان غیر مستقیم کارکنان ساکن در یاسوج و پتاوه با دکتر تندر مدیریت محترم بهداشت ودرمان فارس تماس و هماهنگی های لازم صورت گرفت.
    نامبرده به کارکنان حاضر در جلسه اطمینان خاطر داد که پیگیر مشکلات درمانی و بهداشتی آنها ، بویژه اینکه به صورت اقماری و دور از خانواده صادقانه انجام وظیفه می کنند، هستند و از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.
    در این جلسه دکتر برومند و دکتر لاوی نیز به موارد و مشکلات دندانپزشکی و امور دارویی پاسخ دادند و رئیس واحد دندانپزشکی مزایای اجرای طرح پزشکی خانواده  که  حدود 4 ماه از اجرای آن می گذرد توضیحاتی ارائه و گفت مشکلات مراجعین در این مدت به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
شایان ذکر است در این بازدید یک روزه،آقای هدایت معاونت نیروی انسانی منطقه دو عملیات انتقال گاز نیز حضور داشت و مشکلات بهداشتی و درمانی و همچنین تصمیمات سفر قبل را با مسئولین بهداشت ودرمان مورد بررسی قرار داد .

ایستگاه پتاوه 4
ایستگاه پتاوه 3
ایستگاه پتاوه 2

 
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۲,۰۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید