دوره آموزشی" آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر"جهت کارکنان پذیرش و حراست سه شنبه 26 شهریور ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان, این دوره آموزشی در سالن کنفرانس پلی کلینیک توحید ، با حضور کارکنان حراست و پذیرش منطقه اصفهان و با هدف جلب رضایت خدمت گیرندگان برگزار شد.
در این دوره آموزشی بنی هاشمی مسؤل روابط عمومی و تکریم اصفهان موضوعاتی با عناوین تکریم مردم از دیدگاه اسلام ، قرآن و ائمه اطهار ،شاخصهای رضایتمندی، ارتباط و انواع ارتباط، عوامل تأثیرگذار در روابط بین فردی، کارکردهای روابط بین فردی، توصیه هایی برای تقویت روابط بین فردی، انواع مشتری ، توصیه های مربوط به برخورد با ارباب رجوع و فرایند و فعالیت های طرح تکریم ارباب رجوع را مطرح و مطالبی ارائه کرد.
همچنین این جلسه به صورت کارگروهی و گفتگو محور برگزار و تمام شرکت کنندگان در آن از تجربیات خود در برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت سخن گفته و سوالاتی مطرح کردند که سر کار خانم قضاوی کارشناس روانشناسی و ارشد مدیریت فرهنگی برای بهبود ارتباط موثرتر با مراجعه کنندگان توضیحات لازم را ارائه دادند.