سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۳۶
 

اخبار

برگزاری جلسه آموزشی تکریم ارباب رجوع

دوره آموزشی" ارتباط موثر و تکریم ارباب رجوع"جهت کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان برگزار گردید

دوره آموزشی" آشنایی با مباحث تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر"جهت کارکنان پذیرش و حراست سه شنبه 26 شهریور ماه برگزار شد.
     به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان, این دوره آموزشی در سالن کنفرانس پلی کلینیک توحید ، با حضور کارکنان حراست و پذیرش منطقه اصفهان و با هدف جلب رضایت خدمت گیرندگان برگزار شد. 
     در این دوره آموزشی بنی هاشمی مسؤل روابط عمومی و تکریم اصفهان موضوعاتی با عناوین تکریم مردم از دیدگاه اسلام ، قرآن و ائمه اطهار ،شاخص‌های رضایتمندی، ارتباط و انواع ارتباط، عوامل تأثیرگذار در روابط بین فردی، کارکردهای روابط بین فردی، توصیه هایی برای تقویت روابط بین فردی، انواع مشتری ، توصیه های مربوط به برخورد با ارباب رجوع و فرایند و فعالیت های طرح تکریم ارباب رجوع را مطرح و مطالبی ارائه کرد.
     همچنین این جلسه به صورت کارگروهی و گفتگو محور برگزار و تمام شرکت کنندگان در آن از تجربیات خود در برخورد با ارباب رجوع و مشکلات موجود برای ارتقاء سطح رضایت سخن گفته و سوالاتی مطرح کردند که سر کار خانم قضاوی کارشناس روانشناسی و ارشد مدیریت فرهنگی برای بهبود ارتباط موثرتر با مراجعه کنندگان توضیحات لازم را ارائه دادند.

تکریم
تکریم 3

تکریم2
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۳۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید