سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۱

اخبار

بیمار با 68 درصد سوختگی از بیمارستان مرخص و به آغوش خانواده بازگشت

مجتبی یاوری شاغل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری که در پی حادثه ای دچار مصدومیت سوختگی با حدود 68 درصد شده بود پس از یک ماه بستری،از بیمارستان مرخص و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

 به گرارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان از بدو اعزام بیمار از اهواز و پذیرش در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع)، پیگیری های متعددی توسط دست اندرکاران این مجموعه برای بهبود و تسهیل در امر درمان این بیمار و ارائه گزارش های مربوطه به رئیس بهداشت ودرمان انجام گرفت. 

    از جمله این پی گیری ها، عیادت مکرر رابط درمانی و مددکار بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، عیادت رئیس این منطقه به همراه سایر مسئولین مربوطه در دو مرحله از بیمار در بخش ICU  وصحبت با پزشک معالج و اطلاع از شرح حال و در جریان قرار گرفتن وضعیت و سیر درمان بیمار بوده است.

 آقای یاوری پس از مرخص شدن و سکونت در منزل طی تماس تلفنی با واحد روابط عمومی ضمن اظهار رضایت از روند درمان و پزشکان ،پرستاران و مجموعه بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از مدیریت بهداشت ودرمان نفت اصفهان و سایر مسئولین که پی گیر وضعیت و درمان ایشان بودند تا عوارض سوختگی برای وی کاهش یابد، تشکر و قدردانی کرد.

    ایشان همچنین از مدیریت و همکاران خود در شرکت نفت و گاز آغاجاری که پی گیر و نگران سلامتی ایشان بودند تشکر کرد  و اظهار امیدواری کرد با توجه به نیاز وی به حمایت خانواده و توصیه پزشکان هر چه سریعتر به محیط کار در نزدیکی محل سکونتش انتقال یابد.

    شایان ذکر است مجتبی یاوری در پی حادثه صنعتی در منطقه آغاجاری دچار سوختگی حدود68 درصد گردیده بود که از اهواز در تاریخ چهادهم تیرماه سال جاری توسط بالگرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. نامبرده در تاریخ چهاردهم مرداد از بیمارستان مرخص و به محل سکونت خود در شهرستان گلپایگان جهت گذراندن دوران نقاهت و آمادگی برای بازگشت به کار عزیمت نمود.

۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید