سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۹

اخبار

به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار شد

نشست رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک با مدیران شرکت های نفت منطقه

نشست رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیران شرکتهای نفت فعال در منطقه، به منظور تعامل بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات تخصصی به پرسنل و خانواده های آنها به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان؛در ابتدای این نشست دکتر رحیم معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت این مرکز ضمن  اعلام تعامل بیشتر گفت:  امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون همکاری های موجود جهت ارائه خدمات بهینه به مراجعین باشیم.

وی در ادامه به چگونگی ارائه خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به مراجعین خود پرداخت و اظهار کرد:  اولویت اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیشگیری است و در گام دوم ارائه خدمات هر چه بهتر درمانی به مراجعین میباشد.

ایشان در ادامه به ایجاد عدالت درمانی اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف اقداماتی از قبیل تله مدسین انجام شده که همکارانی که در دورترین مناطق نفتی مشغول به کار هستند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

در ادامه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن تشکر از میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه، خواستار ارتقاء و بهبود روابط بین دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه شد تا در نهایت نتیجه این تعامل به نفع مردم و بیماران شود.

این نشست با حضور دکتر محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر بهمن صادقی معاونت درمان، دکتر پریا بهرامی رئیس EMS ومدیر حوادث دانشگاه، دکتر سعیدرضا سلطانی رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) وهمچنین مدیران شرکت های نفتی به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان برگزار شد.در پایان این نشست مدیران شرکت های نفتی ضمن تقدیر از برگزاری چنین نشست هایی به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۶۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید