سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۲۰
 

اخبار

برگزاری جلسه هم اندیشی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان با مدیران شرکتهای نفتی چهار محال و بختیاری

خانم دکتر نومهر امامی صبح دیروز(18تیر) در نشستی مشترک با مسئولان نفت استان چهار محال و بختیاری مسائل و مشکلات درمانی این منطقه را بررسی کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، این جلسه به میزبانی مهندس سالاری نسب مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان چهار محال و بختیاری به منظور همفکری برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی تشکیل شده بود ، ایشان در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان، از فعالیت های این مجموعه در استان چهار محال و بختیاری تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد : ما مشکلات و معضلات سازمان بهداشت ودرمان را درک می کنیم ولی اعتقاد داریم با ارتباط  مستمر و همفکری می شود از مشکلات کاست و خدمات بهینه و کیفی تری به کارکنان و بازنشستگان این استان محروم ارائه کرد .
     مهندس سالاری نسب از آقای طالب زاده رییس امور اداری شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و آقای اسدی رئیس امور اداری شرکت گاز این استان خواست تا مشکلات و درخواستهای بهداشتی و درمانی زیر مجموعه خود  را  مطرح نمایند. این روسای محترم نیز مواردی که عمده آنها در ارتباط با مراکز طرف قرارداد ، خدمات طب صنعتی و بهداشت، درمان غیرمستقیم و خدمات دندانپزشکی بود را بیان کردند.
     دکتر امامی پس از طرح مشکلات ضمن تشکر از میزبانی مسئولین شرکت های نفتی استان اظهار داشت:هدف از حضور من و همکارانم شنیدن و آشنایی با این مشکلات از نزدیک است. ایشان با یاد آوری این نکنه که خیلی از مسائل گفته شده مشکلات و کمبود امکانات استان چهار محال و بختیاری می باشد گفت: هدف ما دسترسی خانواده بزرگ نفت در این استان به خدمات کیفی تر بهداشتی ودرمانی است که بایستی بر اساس مقررات و دستورالعملهای صادره از سازمان و وزارت نفت اقدام نماییم.
     این مقام مسئول با بیان اینکه ما در زمینه خدمات پیشگیری فعالیت های جشمگیری داشتیم افزود:تلاش خواهیم کرد امکانات نرم افزاری پزشک خانواده را در اختیار پزشکان معتمد شهر کرد بگذاریم تا ایشان مانند پزشکان خانواده مراکز درمانی اصفهان،شاغلین و خانواده محترمشان را تحت نظر داشته باشند .
     رئیس بهداشت ودرمان اصفهان با تأکید بر اینکه ما قصد کاهش مراکز ظرف قرارداد را نداریم و هدف ما انغقاد قرارداد با مراکزی است که خدمات بهینه و کیفیت تری ارائه نمایند، بیان کرد: وضعیت فعلی امکانات درمانی مراکز طرف قرارداد در شهر کرد مناسب است و در صورتی گه مراکز بهتر و کیفی تری مد نظر می باشد پیشنهاد خود را ارائه تا با کارشناسی همکارانم اقدامات لازم صورت گیرد.
     ایشان در یایان تصریح کرد، بهداشت ودرمان از خدمات سلامت و جامعه نگر حمایت خواهد کرد و گفت:ما همراه شما هستیم و مطمئن باشید دغدغه های شما رو درک می کنیم و مجموعه ما افتخار می کند که خادم شما همکاران تلاشگر می باشد.
     شایان ذکر است در این سفر رحیم زاده معاونت پشتیبانی، دکتر نیازی اصفهانی رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت ،دکتر حسنی پزشک معتمد استان چهار محال و بختیاری، قضاوی رییس امور قراردادهای درمانی ،طبائیان مسئول اسناد پزشکی و بنی هاشمی رئیس روابط عمومی ؛خانم دکتر امامی را همراهی و ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای انجام شده در استان ،به سوالات وابهامات مدیران و مسئولین شرکتهای نفتی پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

جلسه با مدیران شهر کرد 5
جلسه با مدیران شهر کرد 3
جلسه با مدیران شهر کرد 2
جلسه با مدیران شهر کرد 1

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۴۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید