سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲

اخبار

جلسه هماهنگی با پزشکان معتمد در پلی کلینیک توحید برگزار شد

روز گذشته جلسه هماهنگی با پزشکان معتمد با حضور رئیس بهداشت ودرمان برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی، روز گذشته جلسه هماهنگی با پزشکان معتمد در استانهای اصفهان،یزد و چهار محال و بختیاری با حضور رئیس بهداشت ودرمان برگزار گردید. 
    دکتر امامی در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین اهداف و برنامه های سازمان در درمان غیر مستقیم را برای آنان تبیین و اشاره کرد حضور شما پزشکان معتمد که سابقه همکاری طولانی با مجموعه ما دارید در افزایش رضایت جمعیت تحت پوشش بسیار مؤثر بوده است.
    رئیس بهداشت ودرمان با تأکید بر اینکه باید به سمت برنامه های سلامت محور حرکت کنیم و نباید صرفاً به درمان بپردازیم ، اضافه کرد با توجه به اینکه جمعیت تحت پوشش ما در شهرستان ها از خدمات پزشکی خانواده محروم هستند ، در حال بررسی هستیم که آیا میتوانیم با کمک پزشکان معتمد پرونده الکترونیک پزشکی برای آنها ایجاد کنیم.
    دکتر امامی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد ما بهینه سازی مراکز طرف قرارداد می باشد و تعدد آنها علاوه بر افزایش هزینه و سردرگمی بیماران ، انرژی زیادی را از افراد می گیرد، افزود: یکی از اهداف ما در تشکیل این جلسه ، هدفمند کردن،استاندارد و بهینه سازی  مراکز طرف قرار داد است  و منظور کمیت نیست و بیشتر افزایش کیفیت خدمات در مراکز طرف قرارداد مد نظرما می باشد.
    این مقام مسئول اظهار داشت: باید به ازای هر هفتصد نفر جمعیت تحت پوشش یک داروخانه داشته باشیم  که اولویت با داروخانه های دولتی ، شبانه روزی و در دسترس بودن جمعیت تحت پوشش می باشد.و بر این اساس خواستار همیاری پزشکان معتمد برای مکان یابی این گونه داروخانه ها شد.
    ایشان در پایان با بیان این نکته که: ارجاع بیماران به متخصصین باید از طریق پزشکان معتمد باشد ، مجدداً از آنها درخواست کرد دیدگاه  را از درمان به سمت طرح های سلامت محور تغییر دهند تا جلوی سردرگمی جمعیت تحت پوشش و هزینه های بی مورد گرفته شود. 
     در ادامه جلسه خانم دکتر لاوی آخرین مقررات مربوط به امور دارویی را برای حاضرین تشریح کرد و به دنبال آن پزشکان معتمد مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند که خانم دکتر امامی و دکتر ترحمی معاونت سلامتایشان پاسخ های لازم را ارائه کردند. 
پزشکان معتمد  7
پزشکان معتمد  6
پزشکان معتمد  5
پزشکان معتمد  4
پزشکان معتمد  3
پزشکان معتمد  1
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۱۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید