سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

بازدید رئیس بهداشت ودرمان اصفهان از مجتمع ایستگاههای گاز پل کله ، دوراهون و کچویه

دکتر نومهر امامی سه شنبه 3 اردیبهشت از ایستگاه کچویه و دو مجتمع ایستگاههای گاز پل کله و دوراهون که در 60 و 180 کلیومتری اصفهان قرار دارند بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجتمع ها و همچنین مراکز پزشکیاری آنها قرار گرفت.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت اصفهان، دکتر نومهر امامی به همراه معاونت سلامت ، معاونت خدمات پشتیبانی ، مسئول امور پرشکیاری و مسئول سلامت کار منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان جهت بازدید به مجتمع های گاز پل کله ، کچویه و دوراهون سفر و از نزدیک با فرآیند و  فعالیت های این مجتمع ها آشنا و در جریان مسائل و مشکلات بهداشتی ودرمانی کارکنان شاغل در آنها قرار گرفتند.
     در این بازدید یک روزه معاونت عملیات و نیروی انسانی منطقه دو عملیات انتقال گاز نیز حضور داشتند .و شرایط فنی و استراتژیک مجتمع ها را توضیح دادند.
    دکتر امامی با اشاره به بخشنامه مدیر سلامت سازمان مبنی بر کنترل کمی و کیفی خدمات پزشکیاری گفت ، فضای فیزیکی مراکز پزشکیاری این دو مجتمع مناسب ارائه خدمات فوریت های پزشکی در درمان بیماران اورژانسی نیست و باید بر اساس استاندارد باشد.
      رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در جریان این بازدید و در دیدار با کارکنان شاغل در این مجتمع ها اظهار داشت،تلاش می کنیم با همکاری مسئولین شرکت انتقال گار منطقه اصفهان مشکلات فیزیکی ،تجهیزاتی و دارو و درمان را در مراکز پزشکیاری حل کنیم تا کارکنان در این محیط های صنعتی با اطمینان خاطرانجام وظیفه کنند.
      این مقام مسئول در جواب به دغدغه های درمانی شاغلین این ایستگاهها بیان کرد: همکاران من با تأکید بر برنامه های عملیاتی پزشکی خانواده و شروع اجرای طرح دندانپزشکی خانواده بسیاری از مشکلات را جوابگو خواهند بود.
     آقای هدایت مدیر منابع انسانی منطقه دو عملیات انتقال گاز نیز گقت که ما آماده دریافت نطرات کارشناسانه بهداشت ودرمان برای بهبود فضای فیزیکی و تجهیزاتی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات پزشکیاری مراکز صنعتی خود هستیم و مطمئناً  از نظرات مجموعه بهداشت ودرمان استفاده خواهیم برد.
    شایان ذکر است منطقه دو عملیات انتقال گار دارای دوازده تاسیسات تقویت فشار گاز می باشد که شامل تاسیسات تقویت فشار گاز پتاوه 3،2،1، تاسیسات تقویت فشار گازدوراهان 3،2،1، تاسیسات تقویت فشار گاز 3،2،1واقع در منطقه پل کله و تاسیسات تقویت فشار گاز دهق 3،2،1است ؛ و مجموعاً دارای یک سوم از توربو کمپرسورهای کل شرکت اننقال گاز ایران با مجموع توان 854 مگاوات وظیفه تراکم انتقال گاز را بر عهده دارند .

 

بازدید از ایستگاههای گاز 12
بازدید از ایستگاههای گاز 10
بازدید از ایستگاههای گاز 9
بازدید از ایستگاههای گاز 8
بازدید از ایستگاههای گاز 7
بازدید از ایستگاههای گاز 5
بازدید از ایستگاههای گاز 3بازدید از ایستگاههای گاز 1
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۲,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید