سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۳

اخبار

بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

کلینیک فیزیوتراپی شهرک شهید منتظری افتتاح شد.

کلینیک فیزیوتراپی شهرک شهید منتظری بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور رئیس بهداشت ودرمان، مدیر منابع انسانی پالایشگاه و سایر مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بخش فیزیوتراپی شهرک شهید محمد منتظری جهت استفاده خانواده های ساکن و کارکنان صنایع نفت مجاور این شهرک از جمله پالایشگاه، پتروشیمی و انبار پخش مورد بهره برداری قرار گرفت. 
دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان به هنگام بهره برداری این کلینیک هدف از راه اندازی آن را رفاه حال بیماران و شاغلین صنعت  نفت به دلیل بعد مسافت با پلی کلینیک توحید دانست و افزود :فعلا بر اساس در خواست پزشکان و طرح درمان توسط کارشناسان واحد، فیزیوتراپی این مرکز سه روز در هفته و در روز های زوج فعال است و در صورت افزایش بیماران تمام روزهای هفته پذیرش انجام و کارشناس مربوطه در بخش حضور پیدا خواهد کرد. 
شایان ذکر است در مراسم افتتاح این کلینیک که شامل دو بخش  مکانوتراپی و الکترو تراپی و دارای چهار کابین برای بیماران است، دکتر ترحمی معاونت سلامت، آقای زنگنه مدیر منابع انسانی پالایشگاه ، دکتر نیازی اصفهانی رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت، دکتر شعربافچی رئیس مرکز بهداشتی و درمانی شهرک منتظری و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند .
 
۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۱۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید