سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۰

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با منطقه دو عملیات انتقال گاز

برگزاری نشست هم اندیشی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با منطقه دو عملیات انتقال گاز، باحضور دکتر نومهر امامی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان و هئیت همراه در محل سالن جلسات ستاد مرکزی کهریزسنگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو عملیات انتقال گاز، در ابتدای این نشست مجتبی گلستانه ، مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در ادامه گفت : سلامت جسم  و روان یکی از نعمات بسیار گرانبهای خداوند است که به انسان هدیه داده شده و هر فردی موظف است برای نگهداشت و پایدار بودن آن نهایت تلاش و کوشش خود را بنماید.

گلستانه اظهار داشت : منطقه دو عملیات انتقال گاز یکی از بزرگترین مناطق عملیاتی با بیشترین تعداد تاسیسات و انتقال گاز در  کشور است که وظیفه خطیر انتقال گاز به صنایع مهم و شهرهای پر جمعیت را دارد.

گلستانه تصریح کرد :  این منطقه با وجود دو مجتمع اقماری می طلبد که اقدامات درخور توجهی  برای این کارکنان در امر  سلامت و بهداشت تغذیه صورت پذیرد که انصافا مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان تا این لحظه اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای را به انجام رسانده است .

در ادامه ، دکتر امامی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ضمن تشکر از دعوت و میزبانی منطقه دو عملیات انتقال گاز از برگزاری این نشست افزود: مقوله سلامت کارکنان منطقه دو ، همیشه برای ما در بهداشت و درمان امری مهم و ضروری تلقی می شده و با توجه به پراکندگی تاسیسات این منطقه در استانهای مختلف ،  تمام تلاش ما بر این است که چتر و پوشش ایده آلی از اجرا تا نظارت را برای کارکنان فراهم نمائیم .

دکتر امامی بیان داشت: طی یک برنامه زمان بندی شده در صدد هستیم به منظور بررسی از امکانات و تجهیزات در مراکز طب صنعتی مستقر در  تاسیسات ، بازدید بعمل آورده و در صورت وجود نواقص نسبت به رفع آن اقدام نمائیم .

شایان ذکر است در این  نشست دکتر ترحمی ،  نیازی اصفهانی و رحیم زاده از  معاونین مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان به همراه  اعضاء هیئت رئیسه منطقه دو عملیات انتقال گاز حضور داشتند ، که نقطه نظرات و ایده های خود را در خصوص بهبود روند و اجرای  کار بصورت جداگانه تشریح نمودند و در این رابطه تصمیمات لازم گرفته شد.

رسانه جدید

اصفهان منطقه دو عملیات انتقال گاز

 

۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید