سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۹

اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان ، معاونت سلامت ،معاونت پشتیبانی و کارکنان و مسئولین واحدهای پلی کلینیک شاهین شهر برگزار شد
    به گزارش واحد روابط عمومی، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر با حضور رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، معاونت سلامت، معاونت پشتیبانی،مسئولین و کارکنان مرکز ، رئیس کانون و صندوقهای بازنشستگی شاهین شهر برگزار شد . در این جلسه دکتر محمد حسین اشجع به‌عنوان رئیس جدید پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر معرفی و از زحمات دکتر محمود خطیبی در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.
     دکتر امامی در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار گفت:دکتر خطیبی زحمات زیادی در راه اندازی ، توسعه و تجهیز واحدهای مختلف این پلی کلینیک متحمل شدند و اینجانب علیرغم میل باطنی ام و با توجه به درخواست خود ایشان این جابجایی را انجام دادم  و از ایشان قدردانی می کنم. وی اظهار امیدواری کرد که بتوان همچنان از تجربیات و همکاری ایشان در سایر امور بهره ببریم.
    در ادامه دکتر امامی ضمن معرفی دکتر اشجع گفت: ایشان از براداران بزرگوار ما و نیروهای کیفی هستند که  امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با کمک سایر همکارانشان در مسئولیت جدید موفق باشند.
    شایان ذکر است دکتر محمد حسین اشجع متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند که از سال 1383 وارد بهداشت ودرمان صنعت نفت شدند  و سابقه راه اندازی و مسئولیت دو کلینیک زخم پلی کلینیک توحید و شاهین شهر را بعهده داشته و کماکان در این مسئولیت نیز انجام وظیفه می کنند.
تودیع دکتر خطیبی و معارفه دکتر اشجع 7
تودیع دکتر خطیبی و معارفه دکتر اشجع 6
تودیع دکتر خطیبی و معارفه دکتر اشجع 5
تودیع دکتر خطیبی و معارفه دکتر اشجع 3
تودیع دکتر خطیبی و معارفه دکتر اشجع 2معارفه
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸
تعداد بازدید : ۲,۶۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید