سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱
 

اخبار

دکتر سمیع : توسعه 90 درصدی خدمات بهداشت ودرمان صنعت نفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ارایه خدمات بهداشت ودرمان صنعت نفت، اعلام کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هم زمان با پیشرفت صنعت نفت کشور خدمات رسانی به کارکنان نفت هم توسعه چشمگیری یافته است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، دکترحبیب الله سمیع با بیان این مطلب در مراسم جشن انقلاب وتقدیرازایثارگران وخانواده شهدای بهداشت ودرمان در بیمارستان نفت تهران، گفت:با توجه به نقش مردم درپیروزی و پیشبرداهداف انقلاب، خدمات رسانی به آنها وظیفه ای است که همواره برآن تاکید می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و شرایط تحریم یکی از دغدغه های سازمان بهداشت و درمان نفت، تداوم خدمات بهداشتی و درمانی است. اولویت ما این است بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم خدمات بهداشت و درمان از تحریم ها متاثر شوند و نیاز های درمانی مراجعین تامین شود.

دکتر سمیع افزود: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم اکنون 9 بیمارستان ملکی در سطح کشور دارد. 2 بیمارستان فوق تخصصی در تهران و اهواز، 7 بیمارستان تخصصی در امیدیه، گچساران، آبادان، ماهشهر، بوشهر و خارگ و یک دی کلینیک تخصصی در شیراز، 24 پلی کلینیک، 69 مرکز بهداشتی درمانی خانواده، 89 مرکز طب صنعتی و 79 مرکز پزشکیاری در سطح کشور فعال هستند که خدمات ارائه می دهند. در مجموع حدود 260 مرکز در سطح کشور خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

 وی بیمارستان تهران و اهواز  و آغاجاری را  را از مدرن ترین بیمارستان های کشور عنوان کرد که  دارای  تجهیزات مدرن و تخصصی هستند  و توضیح داد:  بیمارستان جدید آغاجاری که در سال 96 به بهره برداری رسید یکی از مدرن ترین بیمارستان های منطقه است که تجهیز شده است و خدمات خوبی را در آن منطقه به خانواده صنعت نفت و مردم بومی منطقه ارائه می دهد.

  در ادامه این مراسم که به همت بسیج بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران برگزار شده بود ازآقایان جمشید مرادی رزمنده دفاع مقدس و امیر طات برادر شهید طات و از خانم ها  فاطمه درمیشون نژاد، مریم سالی  و مهدیه میرنام نیها  و تعدادی از دیگرکارکنان ایثارگرو خانواده های شهدای بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران،تقدیر به عمل آمد .

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۷۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید