سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۹

اخبار

رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در اصفهان/نماینده بازرسی و رسیدگی به شکایات در اصفهان، یزد و چهار و محال بختیاری معرفی شد

تیم بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با حضور رئیس این امور در اصفهان مستقر شدند و در این سفر نماینده بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال بختیاری معرفی شد

     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اصفهان دکتر جهانبخش امینی رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان به  همراه خانم آجیدیان کارشناس این امور و اکیپی از کارشناسان حوزه درمان غیر مستقیم مناطق شمالشرق، شمال کشور ،تهران،مرکزی و لرستان و همچنین سازمان در اصفهان حضور و مستقر شدند . 

    دکتر امینی هدف از این سفر را اطمینان از اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری در درمان غیر مستقیم دانست و اضافه کرد این بازرسی ها صرفاً برای اصلاح امور انجام می گیرد و باید اجرای فرآیندها بر اساس دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و مصوبات هیئت مدیره سازمان صورت گیرد تا در نهایت سطح رضایت کارکنان صنعت نفت افزایش یابد.

    ایشان با یاد آوری این نکته که امور بازرسی قصد مچ گیری ندارد و در راستای کمک به مدیران است ، اضافه کرد در درمان غیر مستقیم در تمامی سازمان می بایست فرآیند بررسی هزینه های درمانی از یک روش پیروی و پرداخت ها یکسان  شود.

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت تیم بازرسی یک تیم کمکی برای مدیران مناطق و سازمان در راستای سالم سازی محیط کار و مبارزه با فساد اداری و جلوگیری از انحرف معیارهای تعریف شده میباشد. ایشان در پایان یادآور شد این تیم بازرسی در تاریخ 15 بهمن در اصفهان مستقر و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در دومین روز حضور تیم بازرسی و در جلسه کارگروه اجرایی قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد ، دکتر امینی حکم نمایندگی بازرسی  و رسیدگی به شکایات منطقه اصفهان، یزد و چهار و محال بختیاری را به دکتر علی اصغر حاج سلیمی اهداء کرد.

ایشان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از آقای خلیلی که قبلا این مسئولیت را بعهده داشت بیان کرد: انتصاب دکتر حاج سلیمی به درخواست  اصفهان که علاقه مند به استقرار نماینده و تسهیل امور بازرسی در منطقه خود بود ، انجام شد . وی از دکتر حاج سلیمی به خاطر قبول این مسئولیت خطیر تشکر کرد و ادامه داد ما باید تمام شاخص های ارتقاء سلامت اداری را بشناسیم و به آن عمل کنیم تا راه نفوذ وخدای ناکرده سوء استفاده را بگیریم .

دکتر امینی در زمینه برون سپاری ها نیز گفت :چون اول راه هستیم و تجربه لازم را نداریم باید دستورالعمل و رویه داشته باشیم و مراقبت کنیم. ایشان با ذکر این مسئله که در مناطقی و واحدهایی که حضور پیدا کردیم اگر مشکلاتی هم بوده صرفاً عدم اطلاع و آگاهی کارکنان بوده و تاکنون تخلفی مشاهده نشده ،بر اصل آموزش تأکید کرد .

 


بازرسی
گروه بازرسی 5
گروه بازرسی 4
گروه بازرسی 3
گروه بازرسی 2
گروه بازرسی 1

بازرسی
بازرسی
 
 
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۴۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید