سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۲

اخبار

از پرستاران شاغل در بهداشت ودرمان اصفهان تجلیل شد

بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، طی جلسه ای از تمامی پرستاران شاغل و نمونه بهداشت ودرمان اصفهان در سالن اجتماعات توحید تجلیل شد
    به گزارش واحد روابط عمومی، روز پنج شنبه مورخ 20دیماه جلسه تقدیر از پرستاران با حضور پرستاران خانواده، اورژانس ، دندانپزشکی و پرستاران صنعتی برگزار گردید. 
در ابتدای این جلسه خانم دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار را به حاضرین در جلسه تبریک گفت و اظهار داشت پرستاران صنعت نفت جنسشان آسمانی است که همواره با حس مسئولیت پذیری و وجدان کاری و اخلاق پرستاری خدمت کرده اند .این حس همیشه در بین پرستاران ما بوده و با اینکه عده ای بازنشسته شده اند  و در میان ما نیستند ولی این اخلاق حسنه و نیکو را به نسل فعلی پرستاران ما به یادگار گذاشته اند. ایشان در ادامه گفت: اگر سازمان بهداشت ودرمان موفقیت هایی در زمینه ارائه خدمات پزشکی خانواده، طب صنعتی ، دندانپزشکی و... داشته است به خاطر تلاش و زحمات شما عزیزان است.
دکتر امامی در پایان با اظهار این جمله "امیدوارم که همیشه آفتاب پر مهرتان به بیماران صنعت بتابد و در طول سالهای خدمت با سلامتی و انگیزه به فعالیت خود ادامه دهید" سخنان خود را به پایان برد.
    علوی مهر رئیس خدمات پرستاری منطقه اصفهان  با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار به تمامی همکاران خود از تشریف فرمایی رئیس بهداشت ودرمان ، معاونین ایشان و رؤسای مراکز درمانی و صنعتی در مراسم تشکر کرد و همچنین از همکاری واحدهای روابط عمومی و خدمات در برگزاری این مراسم قدردانی نمود.

    ایشان در ادامه از عملکرد و فعالیتهای کادر پرستاری و مامایی در سالهای 96 و 97 گزارشی ارائه نمود و افزود:سه نفر از پرستاران به نامهای مدینه کاظمی ،سیروس قنواتی و شاهرخ پناهپوری عملیات احیاء قلبی تنفسی موفقی را برای بیماران اورژانسی خود در محل کار و یا حین اعزام بیمار به بیمارستان داشتند که قابل ستایش است و از آنان قدردانی نمود.

    علوی مهر با اشاره به نقش مؤثر کادر پرستاری در بهبود بیماران مراجعه کننده در کلینیک زخم در دو پلی کلینیک شاهین شهر و توحید اظهار داشت: رضایت مندی بسیار بالای بیماران با جدیت این همکاران و شرکت در آموزش های ویژه کلینیک های زخم و سایر آموزشهای از جمله CPR بدست آمده است. این مقام مسئول میزان آموزش پرستاران و ماما ها را در 9 ماه اول سال 97 در مجموع 2990نفر ساعت اعلام نمود.  ایشان اهم آموزشهای ارائه شده توسط واحد مامایی به جمعیت تحت پوشش را آموزشهای دوران بارداری ، دوران یائسگی،بیماران زنان و...برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 194 مراجعه کننده، 288 نفر ساعت از آموزش های مذکوربهره مند شدند.
    مسئول پرستاری منطقه ضمن اشاره به اطلاعیه نظام پرستاری استان اصفهان و توصیه بر تمدید بیمه مسئولیت مدنی خود ، به تمام همکاران خود تأکید نمود برای تأیید صلاحیت حرفه ای خود ،عضو نظام پرستاری شوند.
    در پایان این مراسم  به پرستاران و مامای نمونه برای تشکر از زحمات این عزیزان لوح تقدیر توسط ریاست بهداشت ودرمان و سایر مسئولین اهداء گردید.  
    شایان ذکر است گروه پرستاران پس از اتمام جلسه ، همگی به یکی از آثار باستانی اصفهان (موزه حمام علیقلی آقا) عزیمت و از این مکان بازدید نمودند .
 
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۵۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید