سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۸

اخبار

آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان

مراسم تودیع و معارفه دکتر عباس اثنی عشری، رئیس سابق بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان و دکتر نومهر امامی، رئیس جدید این منطقه با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت؛ مراسم تودیع دکتر عباس اثنی عشری و معارفه دکتر نومهر امامی روز چهارشنبه 5 دی ماه با حضور دکتر سمیع، مدیرعامل سازمان، مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان، قائم پناه، مدیر منابع انسانی، مهندس سمیع، مدیر مهندسی و ساختمان ، دکتر امینی، رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات، اولیایی، رئیس روابط عمومی، روسا و کارکنان بهداشت و درمان منطقه در اصفهان برگزار شد.
دکتر سمیع ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله شاهرودی، رئیس تشخیص مصلحت نظام ایشان را شخصیت برجسته ای خواند و به خدمات ارزنده آیت الله شاهرودی اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از سال ها تلاش صادقانه دکتر اثنی عشری و آرزوی موفقیت برای دکتر امامی اظهار داشت: انشالله از این پس مدیریت جدید در ادامه فعالیت مدیریت پیشین تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن اهداف سازمان انجام می دهد.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بکارگیری بانوان در مناصب مدیریتی و همچنین تاکید ریاست جمهور و وزیر نفت مبنی بر بحث جوان گرایی و حضور فعال بانوان در دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن سابقه درخشان دکتر امامی ایشان را شایسته این سمت دانستیم و امیدوارم با انتصاب ایشان شاهد گام های موثر در جهت پیشبرد اهداف سازمان باشیم.
دکتر سمیع در ادامه بیان داشت: شرایط کنونی کشور خاص است. در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که بهداشت و درمان  یکی از حوزه های مهم  و استراتژیک آن است که باید با تلاش دست اندرکاران با موفقیت از این شرایط بگذریم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان با تاکید بر اهمیت منطقه اصفهان اذعان داشت: اصفهان از مناطق بسیار مهم سازمان است و بخش عمده کارکنان در جنوب کشور بعد از بازنشستگی اصفهان و شاهین شهر را برای سکونت انتخاب می کنند که بالطبع باید بتوانیم به نحو احسن پاسخگو نیازشان باشیم.
وی گفت: انشالله با راه اندازی دی کلینیک هزار جریب خدمات در خور کارکنان و بازنشستگان این منطقه ارائه خواهد شد.
دکتر سمیع افزود: در آینده نزدیک برای بحث برونسپاری بخش هایی از دی کلینیک هزار جریب برنامه ریزی خواهد شد تا بتوانیم از امکانات و فضای موجود این ساختمان نیز به خوبی استفاده کنیم.
مدیرعامل سازمان در پایان سخنانش گفت: امیدوارم با همکاری، تعامل و بهره مندی از مشارکت، تجارب و دانش مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه و همکاران در راستای تحقق اهداف متعالی سازمانی، گامهای ارزشمندو ماندگاری برداشته شود.
در ادامه مراسم دکتر اثنی عشری، رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان نیز برای دکتر امامی در تصدی جدید آرزوی موفقیت و از زحمات تمام همکاران منطقه قدردانی و تشکر کردند.
دکتر نومهر امامی، رئیس جدید بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با آرزوی توفیق روزافزون برای دکتر اثنی عشری اظهار داشت: امروز خرسندم که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنان برپاست و در جهت ارتقا سطح سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت قدم بر می دارد.
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان به برنامه های راهبردی سازمان اشاره کرد و گفت: رویکرد ما پیشگیرانه و سلامت محور است و با اجرای برنامه های مرتبط با آن نقش مهمی در بروز بیماری ها و کاهش هزینه ها خواهد داشت. 
وی افزود: طرح های غربالگری و تشخیص بیماری های مزمن، معاینات دوره ای، تشخیص به موقع  بیماری های قلبی و عروقی و پیشگیری از این معضل در بین کارکنان و پیشگیری از بیماری های دهان و دندان از مقوله های مهمی است که بطور جدی در بهداشت و درمان اصفهان انجام خواهد شد.
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان همچنین با اشاره به افتتاح دی کلینیک هزار جریب در آینده نزدیک و  اولویت این مرکز در افزایش رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان  نیز گفت: نبود ساختار مناسب و مراکز غیراستاندارد برای همکاران ما نیز مشکلات زیادی ایجاد کرده که امیدواریم با حضور در مرکز تازه تاسیس زمینه برای رضایتمندی این عزیزان نیز بیش از پیش فراهم شود.
به گفته دکتر امامی ارتقاء نرم افزار سخن، تشکیل کمیته سلامت و بحران و تاکید بر سلامت کار و بهداشت حرفه ای از برنامه های در دست اقدام این مرکز است.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات چند ساله دکتر عباس اثنی عشری قدردانی و حکم انتصاب به دکتر نومهر امامی تقدیم شد.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نشست صمیمی مدیرعامل سازمان با مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان برگزار شد و مدیران به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند.
 
۶ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۱,۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید