سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۲

اخبار

در جلسه هم اندیشی مطرح شد

دکتر امامی : با همکاری مسئولین و کارکنان برای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمان بهداشت و درمان نفت گام برمیداریم

نشست هم‌اندیشی سرپرست بهداشت ودرمان اصفهان با مسئولان واحدهای ستادی و درمانی ، مراکز پزشکی خانواده و سلامت کار برگزار و ضمن تبیین چالش ها ،راهکارهای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمان تشریح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، دکتر نومهر امامی در ابتدای این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) ، امام صادق (ع) و گرامیداشت روز بسیج اظهار کرد: امیدوارم با نظرات،انتقادات و پیشنهادات همکاران بتوانیم در جهت رسیدن به اهداف سازمان و ارتقاء سطح سلامت برای ارائه خدمت به جمعیت تحت پوشش گام مثبت برداریم و باعث افزایش رضایتمندی شویم. 
 
وی ضمن نامناسب خواندن فضای فیزیکی مراکز بهداشتی و درمانی دروازه تهران و ولی عصر(عج) گفت:ما مجبور به کاهش فعالیت در این مراکز  و تجمیع آنها در مراکز دیگر بویژه با دی کلینیک هزار جریب پس از افتتاح آن خواهیم بود.
 
دکتر امامی تصریح کرد:  خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته ، بیماران فیزیوتراپی مرکز دروازه تهران را به پلی کلینیک های تخصصی توحید  و شاهین شهر ارجاع و شرایط پذیرش آنها مهیا شده است.

 

وی افزود : باتوجه  به امکانات تخصصی در پلی کلینیک توحید و مرکز شهرک شهید محمد منتظری از جمعیت تحت پوشش این مرکز  که تمایل به انتقال پرونده پزشکی خانواده خود هستند، استقبال می کنیم.
 
سرپرست بهداشت ودرمان اصفهان با تشریح چالش های پیش رو از پیگیری برای اتمام پروژه هزارجریب با همکاری مدیران سازمان خبر داد و اظهار امیدواری کرد :  با امید به خدا و همیاری شما همکاران تلاش می کنیم هر چه سریعتر به صورت اصولی و  با اخذ مجوزهای لازم از سازمانهای ذیربط شاهد بهره برداری آن باشیم .

 

دکتر امامی با اظهار اینکه قدم های خیلی خوبی برای اینکه پرداخت ها و ارزیابی عملکرد افراد بر اساس صورت حسابها صورت گیرد ،برداشته شده و منبعد باید از ظرفیت نرم افزار سخن نیز در این راستا استفاده کنیم.در ارتباط با پرداخت اضافه کاری ها نیز گفت سعی می شود عادالانه پرداخت گردد و از تعارض بین کارکنان کاسته شود 

 

ایشان ضمن تشکر از مسئولان واحدها و بخش‌های مختلف اداری و درمانی از آنها خواست تا با تمرکز بر تحقق اهداف و استراتژی‌ها، نظارت بیشتری بر روند انجام فعالیت‌ها و امور داشته باشند.
 
وی با اشاره به واحد آزمایشگاه و همکار ی  خوب این واحد با پزشکان خانواده و متخصصین که منجر به کاهش درخواستهای تکراری و نابجا شده است از سایر واحدها هم درخواست همکاری بیشتر آنها با رؤسای مراکز درمانی و نظارت بیشتر آنها بر عملکردواحدهای خود شد.

 

در پایان این نشست که حدود سه ساعت به طول کشید، تمامی شرکت کنندگان گزارشی از فعالیتها و مشکلات حوزه کاری خود را ارائه و راهکارها و پاسخهای لازم را دریافت کردند .

 

شایان ذکر است در این جلسه دکتر ترحمی معاونت سلامت نیز فعالیتهای انجام شده در راستای پرداخت ها را بر اساس صورت حساب تشریح کرد  و محسن رحیم زاده معاونت پشتیبانی نیز اقدامات انجام شده در راستای رفع موانع و مشکلات نیروی انسانی  سخنانی ایراد کرد. 

جلسه هم اندیشی

 
۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۸۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید