سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۶

اخبار

حضور رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در جلسه مدیران صنایع نفت استان یزد

دعوت رئیس بهداشت ودرمان اصفهان به جلسه مدیران صنایع نفت استان یزد
     به گزارش واحد روابط عمومی، سه شنبه مورخ 10 مهر ماه دکتر اثنی عشری رِئیس بهداشت و درمان اصفهان به همراه دکتر ترحمی معاونت سلامت این منطقه در جلسه مشترک مدیران شرکتهای گاز ،پخش فرآورده های نفتی ، نماینده صندوقهای بازنشستگی و رئیس مرکز انتقال نفت یزد شرکت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند. در این جلسه مدیران پس از عرض خیر مقدم  به مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان، هر کدام مشکلات درمانی و پیشنهادات خود را مطرح و  کارشناس منابع انسانی شرکت گاز نیز گزارشی از نتایج نظر سنجی کارکنان این مجموعه را برای شرکت کنندگان در جلسه ارائه کرد.
بازگشایی مجدد مرکز بهداشتی و درمانی یزد و انجام طرحهای مصوب سازمان مانند طرح جوانه ها و.غیره از مهمترین درخواستهایی بود که در این جلسه مطرح گردید . بهبود فرایند انجام معاینات طب صنعتی  و ارائه راه حل مسئولین بهداشت ودرمان برای مشکلاتی که پس از اعلام  نتایج طب صنعتی به شرکتها در زمینه شرح وظایف شغلی افراد ایجاد می گردد ، از دیگر خواسته های مطرح شده در این جلسه بود . انعقاد قرارداد با مراکزی که قبلاً لفو قرارداد کرده اند واضافه کردن یک داروخانه به تعداد داروخانه های طرف قرارداد نیز در این جلسه درخواست گردید . 
    دکتر اثنی عشری پس از استماع  نظرات مدیران و مسئولین شرکت های مذکور گفت: اینجانب و همکارانم تمام سعی و تلاش خود را در رفع مشکلاتی مطرح شده  خواهیم کرد و در ادامه اظهار داشت : برخی از آنها نیاز به مصوبه هیئت مدیره و تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان دارد که اینجانب به اطلاع آنها خواهم رساند و هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

 

جلسه مدیران صنایع نفت یزد 3
جلسه مدیران صنایع نفت يزد 1

۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید