سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۹

اخبار

مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی به پلی کلینیک توحید انتقال پیدا کرد

مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی صنعت نفت اصفهان از تاریخ 3 شهریور به جهت رفاه حال بیماران و دسترسی آسان آنها به این خدمات به پلی کلینیک تخصصی توحید انتقال پیدا کرد
بنابر گزارش واحد روابط عمومی، بمناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و همزمان با هفته دولت مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی صنعت نفت اصفهان از تاریخ 3 شهریور به جهت رفاه حال بیماران و دسترسی آسان آنها به این خدمات از مکان قبلی (خیابان امادگاه-خ گلدسته) به پلی کلینیک تخصصی توحید انتقال و از ساعت 15 آماده پذیرایی از مراجعین می باشد.
 انتقال این مرکز علاوه بر کاهش هزینه ها دارای مزیت های زیادی مانند وجود اکثر بخش ها و تخصص ها در پلی کلینیک و ارجاع بیماران در صورت لزوم می باشد. استفاده از سیستم نرم افزاری موجود در این پلی کلینیک ضمن حذف پرونده های کاغذی ، پرونده های مراجعین مانند پرونده پزشکی جمعیت تحت پوشش، الکترونیکی می گردد و محرمانه بودن پرونده ها در این نرم افزار تضمین شده است. علاوه بر اینها آموزش افراد که یکی از اهداف مهم مرکز خدمات مشاوره و روانشناختی میباشد به دلیل وجود سالن اجتماعات و کنفرانس در پلی کلینیک توحید برای جمعیت تحت پوشش تسهیل می گردد .
 
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۱۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید