سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶

اخبار

میزبانی شایسته مدیریت پتروشیمی اصفهان از پزشکان و دارو سازان صنعت نفت اصفهان

شنبه مورخ 3 شهریور ، مدیریت پتروشیمی اصفهان به مناسبت سالروز ولادت پزشک نامی ایران ،حکیم ابو علی سینا و همچنین سالروز ولادت حکیم جرجانی،میزبان پزشکان و دارو سازان شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در سالن صدف این مجتمع بود.
به گزارش واحد روابط عمومی، شنبه مورخ 3 شهریور ، مدیریت پتروشیمی اصفهان به مناسبت سالروز ولادت پزشک نامی ایران ،حکیم ابو علی سینا و همچنین سالروز ولادت حکیم جرجانی،میزبان پزشکان و دارو سازان شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان در سالن صدف این مجتمع بود. در این مراسم تجلیل ، سردار ترکان مدیر عامل محترم پتروشیمی اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضرین ، اعیاد سعید قربان و غدیر  و همچنین روز پزشک و دارو ساز را به شرکت کنندگان تبریک گفت و اظهار داشت  میزبانی  از شما به دلیل جایگاه ارزشمندتان مایه مباهات و خوشحالی اینجانب و مجموعه ما می باشد. ایشان در ادامه حیات بخشیدن  را بزرگ ترین خدمت به جامعه انسانی دانست و اظهار داشت که شما عزیزان الگو و سرمشق همه در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم و جمعیت تحت پوشش هستید. آقای ترکان در پایان بیانات خود موفقیت و سلامتی تمامی پزشکان به ویژه طبیبان متعهد بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان را آرزو نمودند.
دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان نیز از  مدیریت پتروشیمی اصفهان به دلیل دعوت از پزشکان و داروسازان تشکر کرد و ضمن خواندن متنی زیبا از مقدمه کتاب پزشکی هاریسون و نقل قولی از دکتر قریب ، روز پزشک و دارو ساز را به همکاران خود تبریک و برای آنان آرزوی موفقیت نمود..ایشان از ارتباط بسیار خوب بین مدیران ارشد صنعت نفت سخن گفت و بیان داشت به دنبال تصمیم مجمع مدیران نفت اصفهان کمیته ارتقاء سطح سلامت با مشارکت رؤسای HSE شرکتهای نفتی تشکیل و اولین جلسه آن نیز برگزار گردید که تصمیم های خوبی نیز گرفته شد.ایشان در پایان از همکاران پزشک خود درخواست کرد همانند قبل به مقوله پیشگیری با انجام معاینات دوره ای کارکنان،غربالگری خانواده ها و اجرای طرح هایی همچون طرح جوانه ها اهتمام جدی به خرج دهند.
دکترعلی اکبر وثوقی متخصص داخلی و از پیشکسوتان پزشکی بهداشت ودرمان صنعت نفت و شهر اصفهان نیز به نیابت از تمام پزشکان حاضر از مدیریت پتروشیمی و بهداشت ودرمان جهت تشکیل "جلسه  تقدیر از پزشکان " تشکر کرد و اظهار داشت ما پزشکان قرار نیست از مرگ افراد جلوگیری کنیم و همه باید به سوی خدا برویم ؛ اما می توانیم از بیماری افراد با انجام اقدامات پیشگیرانه جلوگیری و طول عمر آنها را افزایش دهیم..ایشان در ادامه گفت نمره بیست متعلق به خداوند است و همگی باید سعی کنیم کمترین خطا را داشته باشیم.
شایان ذکر است در این مراسم آقای اکلیلی هنرمند محبوب و برجسته استان و کشور با حضور خود در جمع این عزیزان، فضایی صمیمی و ساعاتی شاد و دلنشینی را در اذهان میهمانان به یادگار گذاشت

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۸۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید