سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۳۳
 

اخبار

برگزاری اولین جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت صنایع نفت اصفهان

اولین جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت صنایع نفت اصفهان در سالن کنفرانس توحید برگزار گردید

اولین جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت منطقه اصفهان با حضور رئیس بهداشت و درمان و معاونین ایشان و با شرکت رؤسای HSE صنایع نفت این منطقه، رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت،رؤسای مراکز طب صنعتی و واحدهای بهداشت حرفه ای و محیط برگزار گردید.

    به گزارش واحد روابط عمومی ،دکتر اثنی عشری در ابتدای جلسه هدف از تشکیل کمیته را حفظ و ارتقاء سطح سلامت شاغلین و خانواده محترم آنها دانست که  با پیشنهاد ایشان و تصویب مدیران صنایع نفت منطقه اصفهان تشکیل شده است. ایشان  اظهار امیدواری کرد که این کمیته همانند سایر کمیته های تشکیل شده در منطقه اصفهان مانند ورزش و مسکن بتواند منشأ خدمات خیر گردد. رئیس بهداشت ودرمان همچنین از استقبال مدیران از تشکیل این کمیته خبر داد و گفت تمام مصوبات این کمیته در جلسات دوره ای این مدیران مطرح و جهت اجرا تصویب می شود .این مقام مسئول انتظار خود از اعضاء این کمیته را  تشکیل زیر کمیته در صنایع خود اعلام نمود و خواستار مشارکت و اهتمام جدی اعضاء در جلسات گردید . دکتر اثنی عشری در بخش دیگر از سخنان خود از انجام منظم معاینات دوره ای و ارزیابی مخاطرات شغلی در صنایع مختلف تحت پوشش برای حفظ و ارتقاء سلامت شاغلین سخن گفت و طرح های مختلف مانند معاینات دوره ای برای تمامی جمعیت تحت پوشش بویژه بانوان و طرح غربالگری نوجوانان 8 تا 18 سال و سایر طرح های در حال انجام پزشکی خانواده را برای حفظ و ارتقاء سطح سلامت خانواده ها تشریح کرد.
    دکتر ترحمی معاونت سلامت سخنران بعدی جلسه بود که اظهار داشت در سال گذشته نیز دو جلسه مهم با رؤسای HSE  صنایع داشته اند که نتایج  خیلی خوبی برای رفع معضلات درمان مستقیم و غیر مستقیم علاوه بر مسائل طب صنعتی و بهداشت داشته است .ایشان ارتباط صحیح و تبادل اطلاعات و انتظارات دوطرف صنایع و بهداشت ودرمان را از مزایای تشکیل کمیته ارتقاء سطح سلامت دانست و ادامه داد خیلی از مشکلات مربوط به مراکز درمانی و پلی کلینیک های تخصصی و همچنین مراکز طرف قرارداد در درمان غیر مستقیم در این جلسات مطرح و ما از آنها مطلع می گردیم و برای حل آن می کوشیم.
در ادامه جلسه دکتر نیازی اصفهانی رئیس ستاد طب صنعتی و بهداشت با آمار و ارقام و ارائه نمودار فعالیت های حوزه طب صنعتی و بهداشت را برای حفظ و ارتقاء سطح سلامت شاغلین به طور مبسوط توضیح داد و خانم قنواتی کارشناس سلامت خانواده نیز طرحهای در حال اجرا  مانند طرح معاینات جمعیت تحت پوشش از جمله بانوان و جوانه ها را برای حفظ و ارتقاء سطح سلامت خانواده ها تشریح کرد. در پایان جلسه این کمیته که ریاست آن را دکتر اثنی عشری به عهده داشت ، ضمن تعیین دبیر، منشی و هماهنگ کننده آن ،موارد متعددی دیگری مطرح گردید که مقرر شد جهت طرح در جلسه بعدی مدیران  به بحث گذاشته و تصویب گردد.

جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت 5
جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت 4
جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت 3
جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت 2
جلسه کمیته ارتقاء سطح سلامت 1

۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۵۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید