سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۲

اخبار

تیم اهواز در رقایت های تنیس روی میز آقایان سازمان به مقام قهرمانی دست یافت

مسابقات تنیس روی میز آقایان سازمان ویژه یادبود شهید حججی 20 تیرماه به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان در سالن تنیس خانه اصفهان برگزار و طی مراسمی به تیم ها و نفرات برتر کاپ، لوح تقدیر و هدیه توسط مسئولین اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، مسابقات تنیس روی میز آقایان سازمان ویژه یادبود شهید مدافع حرم شهید محسن حججی در تاریخ 20تیر ماه به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان در سالن تنیس خانه اصفهان برگزار شد. مراسم اختتامیه این مسابقات نیز پنج شنبه مورخ 21 تیر برگزار و به تیم ها و نفرات برتر این مسایقات جام قهرمانی ، لوح تقدیر و هدایایی توسط دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان اصفهان و آقای زمانی کارشناس امور ورزش سازمان اهداء گردید.
این مسابقات  در دو قسمت انفرادی و تیمی با حضور 20 بازیکن از شش منطقه سازمان برگزار شد. در پایان مسابقات تیم های اهواز  و فارس به مقامهای اول و دوم و تیم های ماهشهر و تهران مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند. همچنین  درپایان مسابقات انفرادی این رشته محسن کارنما و صادق نژاد جعفریان از اهواز به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیداکردند و علی عسکری و حسن علیپور  از شیراز مشترکاً سوم شدند . شایان ذکر است تیم اهواز را آقایان محسن کارنما، محمد صادق نژاد جعفریان و ناصر امیر پور تشکیل دادند.

اختتامیه مسابقات والیبال آقایان سازمان 1  

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۴۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید