سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

اخبار

جلسه تخصصی پزشکی خانواده با حضور تمامی پزشکان سلامت خانواده برگزار شد

جلسه تخصصی پزشکی خانواده در حضور ریاست بهداشت و درمان ، معاونت سلامت و رئیس پزشکی خانواده با شرکت مسئولین مراکزو پزشکان سلامت خانواده برگزار گردید

به گزارش واحد روابط عمومی، جلسه تخصصی پزشکی خانواده در حضور ریاست بهداشت و درمان ، معاونت سلامت و رئیس پزشکی خانواده با شرکت مسئولین مراکزو پزشکان این حوزه  برگزار گردید.
    در ابتدای این جلسه دکتر شعربافچی رئیس تیم پزشکی خانواده با خیر مقدم به دکتر اثنی عشری و سایر حضار در جلسه؛ سخنانی در ارتباط با ارزیابی عملکرد پزشکان و نحوه محاسبه آن ایراد نمود و اظهار داشت هدف از این جلسه اطلاع رسانی نحوه محاسبات ارزیابی عملکرد پزشکان بر اساس دستور العمل ارسالی از سازمان و همچنین استماع نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران پزشک شاغل در سلامت خانواده در ارتباط این موضوع دانست و ادامه داد در این  دستورالعمل علاوه  بر جمعیت تحت پوشش و تناسب آن با ویزیت موارد مهم دیگری از قبیل رعایت اصول علمی مراقبت ، رعایت اصول نظام پزشکی خانواده، معاینات دوره ای و LQAS در محاسبات مد نظر قرار گرفته است.ایشان همچنین شرکت در جلسات آموزشی و نظم و انظباط کاری را از دیگر موارد درج شده در این دستورالعمل ذکر كرد.
دکتر ترحمی معاونت سلامت نیز در ارتباط با ارزیابی عملکرد پزشکان گفت این ارزیابی بر اساس نرم افزارارسالی و نرم افزار سخن تکمیل می گردد و منطقه اصفهان به جز مورد رضایت مسئول هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد. ایشان از فواید استفاده از این نرم افزار با رعایت اصول علمی را در حفظ و ارتقاء سلامت جمعیت تحت پوشش و همچنین کنترل هزینه ها بسیار مؤثردانست و به دو نمونه صرفه جویی در مصرف دارو و مواد آزمایشگاهی اشاره کرد.
   در پایان این جلسه سرکار خانم قنواتی پرستار خانواده نیز ضمن توضیح جزئیات این نرم افزار ، عملکرد پزشکی خانواده در سال 1396 را به اطلاع حاضرین رساند .

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۲۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید