سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۱
 

اخبار

برنامه هفته سلامت در شهرکرد

برگزاری سخنرانی ، مشاوره و غرفه توزیع بروشور بمناسبت هفته سلامت در شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری

خانم جانی:افزایش دانش و آگاهی تغذیه ای کارکنان و ارائه راهکارهایی در راستای بهره مندی از یک رژیم غذایی سالم اثر بسزایی در افزایش کارایی و سلامت این گروه از افراد جامعه دارد

    به مناسبت هفته سلامت اکیپی از بهداشت ودرمان اصفهان شامل رئیس روابط عمومی، دو نفر کارشناس ارشد تغذیه و یک نفر کارشناس پرستاری به شهر کرد سفر و نسبت به برپایی غرفه توزیع کتابچه و بروشور مربوط به این هفته ، ارائه مشاوره و همچنین ایراد سخنرانی با عنوان" تغذیه سالم"برای کارکنان شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری اقدام نمودند.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، خانم جانی کارشناس ارشد تغذیه مطالب مفید و ارزش مندی برای حضار ارائه کرد.  ایشان در این سخنرانی اظهار داشت: امروزه با توجه به شیوع بالای بیماری های مزمن در جامعه ، تغذیه سالم از اهمیت بسزایی برخوردار است و منظور از تغذیه سالم استفاده از تمام گروههای غذایی بصورت متعادل و متنوع در برنامه غذایی است .
    این کارشناس محترم گفت: رعایت اصل اساسی تعادل و تنوع به ما کمک می کند تا مطابق با نیازهای بدن مقدار مناسبی از گروههای غذایی مختلف مصرف کنیم تا بتوانیم از خواص هر کدام از مواد غذایی جهت حفظ سلامت و نشاط بهره مند شویم. ایشان ادامه داد " همگی باید تلاش کنیم با توجه به علم روز دنیا بیشتر به آنچه می خوریم و می نوشیم توجه کنیم و در برنامه غذایی روزانه خود از رژیم غذایی مناسب و منظمی پیروی کنیم و همچنین با بررسی خواص و ویژگی های گروههای غذایی بخصوص سبزیجات، میوه ها و گروه شیر و لبنیات در راستای پیشگیری و درمان بیماری های مزمن بپردازیم".
    وی در پایان گفت، باید به این موضوع توجه داشت که افزایش دانش و آگاهی تغذیه ای کارکنان و ارائه راهکارهایی در راستای بهره مندی از یک رژیم غذایی سالم اثر بسزایی در افزایش کارایی و سلامت این گروه از افراد جامعه دارد، بنابراین امیدوارم اینگونه برنامه ها در کلیه مراکز صنعتی ادامه داشته باشد.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم ارائه مشاوره تغذیه به مراجعین  داده شد و به افرادی که موفق شدند پارامترهای خون خود را از قبیل چربی و قند خون کاهش دهند، جوایزی توسط مدیریت شرکت گاز اهداء گردید .

افزایش دانش و آگاهی تغذیه ای کارکنان و ارائه راهکارهایی در راستای بهره مندی از یک رژیم غذایی سالم اثر بسزایی در افزایش کارایی و سلامت این گروه از افراد جامعه دارد


هفته سلامت در شهر کرد 9
هفته سلامت در شهر کرد 7
هفته سلامت در شهر کرد 6
هفته سلامت در شهر کرد 5

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۳۸
پایگاه روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید