سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۶

اخبار

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی صنایع نفت اصفهان به میزبانی بهداشت ودرمان این شهر برگزار شد.

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی صنایع نفت اصفهان در انواع رشته های مختلف ورزشی انفردی و تیمی در سالن باشگاه شماره یک اصفهان برگزار گردید.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان اصفهان،چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی صنایع نفت اصفهان به همت مدیران این صنایع در انواع رشته های مختلف ورزشی انفردی و تیمی همانند فوتسال،والیبال، تنیس روی میز،شطرنج،طناب کشی،آمادگی جسمانی ، شنا و تیراندازی در سالن باشگاه شماره یک اصفهان برگزار گردید.

    در مراسم این افتتاحیه که میزبانی آن امسال به عهده بهداشت ودرمان اصفهان بود، اکثر مدیران شرکتها ازجمله دکتر اثنی عشری رئیس بهداشت ودرمان اصفهان حضور داشتند. در شروع افتتاحیه پس از قرائت کلام اله مجید و سرود مقدس جمهموری اسلامی ایران ، دکتر عباس اثنی عشری به ایراد سخن پرداخت  و ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو میلادی به حضار از اهمیت ورزش وتاثیر مثبت آن درمحیط کار سخن گفت و اظهار داشت نباید نقش ورزش در زندگی ما کم رنگ باشد، زیرا ورزش در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماران مؤثر است . ایشان به طور نمونه بیان کرد در بیماران دیابتی با انجام حرکات ورزشی نه تنها میزان مصرف دارو کاهش بلکه احتمال قطع مصرف دارو نیز وجود دارد. رئیس بهداشت ودرمان همپنین با توجه به شعار امسال بهداشت جهانی و محور این شعار یعنی مقابله با افسردگی توضیحاتی ارائه و از نقش ورزش در کاهش افسردگی مطالب مفیدی ارائه کرد . وی در ادامه ضمن تشکر از مدیران قبلی و فعلی بر اهتمام انها برای برگزاری این المپیاد اظهار امیدواری کرد فرهنگ ورزش بین کارکنان و خانواده آنها نهادینه گردد و هدف این المپیاد را فراتر از برد و باخت دانست و گفت ایجاد روحیه دوستی،مودت و همبستگی بین کارکنان از اهداف متعالی برگزاری این گونه مسابقات ورزشی است. این مقام مسئول در پایان از تشکیل کمیته ارتقاء سلامت با نمایندگانی از صنایع مختلف نفت خبر داد .

در ادامه برنامه های متنوع فرهنگی و ملی اجرا  و در پایان نیز ورزشکاران از مقابل قرآن مجید ،تمثال حضرت امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب رژه رفتند .

۱۳ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
پایگاه روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید