سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰
 

اخبار

برگزاری همزمان جلسه کمیته سلامت و مدیریت بحران در ستاد بهداشت ودرمان اصفهان

همزمان جلسه کمیته سلامت و مدیریت بحران در تاریخ 28 آذر ماه راس ساعت 11 در دفتر دکتر ترحمی معاونت سلامت با حضور اعضاء تشکیل و ضمن بررسی موارد مطرح شده در جلسات قبلی ، موضوعات جدید نیز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

در  تاریخ 28 آذرماه ، همزمان جلسه کمیته سلامت و مدیریت بحران ساعت 11 صبح با شرکت اعضاء در دفتر دکتر ترحمی معاونت سلامت و در حضور ریاست بهداشت ودرمان برگزار و گزارش مواردی که در جلسه قبل مصوب شده بود توسط دبیر کمیته قرائت گردید.
  دکتر اثنی عشری در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضاء ، تاکید داشتند که چهار مرکز شاهین شهر،توحید ، شهرک شهید منتظری و هزار جریب توسط کارشناسان HSE و بهداشت حرفه ای ارزیابی صورت گیرد. همچنین در این جلسه مقرر گردید یک تیم کارشناسی ساختمانهای ستادی و مراکز درمانی را از نظر ایمنی به هنگام وقوع زلزله بررسی نماید و واحد خدمات نیز مستندات بیمه این ساختمانها را در دسترس مدیریت قرار دهد. در ادامه تصمیم گرفته شد رئیس آموزش و پژوهش یک دوره اموزشی تخصصی با عنوان"ارزیابی شاخص های خطر بلایا"برای کارکنان برنامه ریزی و اجرا نماید و رئیس روابط عمومی نیز موظف گردید لیست نزدیکترین مراکز امدادی به مراکز بهداشتی و درمانی را تهیه و به کمیته اعلام نماید. از دیگر تصمیمات مهم این جلسه ارزیابی سیستم اعلام و اطفاء حریق و برگزاری تمرین بود که به عهده واحد بهداشت حرفه ای و HSE گذاشته شد . ضمناً مقرر شد تامین تجهیزات امدادی و تدوین برنامه ارائه خدمات اورژانس را مدیریت پرستاری تا جلسه بعدی اجرا نمایند. در پایان جلسه تصمیم گرفته شد جلسات کمیته سلامت در قالب کمیته سلامت تخصصی و کمیته سلامت راهبری هر سه و شش ماه یکبار بر اساس دستورالعمل مدیر محترم سلامت سازمان برگزار گردد.

برگزای جلسه بحران

برگزای جلسه بحران


۲ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۹۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید