سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۲

اخبار

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان پتروشیمی با مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان برگزار شد

در تاریخ 11 آذرماه و در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و در راستای تکریم جمعیت تحت پوشش و به منظور آگاهی از نظرات آنها ،جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاونت سلامت و هیئت همراه با مسؤلین و کارکنان پتروشیمی اصفهان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

 در تاریخ 11 آذرماه و در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و در راستای تکریم جمعیت تحت پوشش و به منظور آگاهی از نظرات آنها ،جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاونت سلامت و هیئت همراه با مسؤلین و کارکنان پتروشیمی اصفهان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.
به گزارش واحد روابط عمومی ، در ابتدای جلسه آقای درویشی مدیر منابع انسانی پتروشیمی اصفهان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر ترحمی و هیئت همراه و همچنین تشکر از زحمات مجموعه بهداشت ودرمان اظهار داشت ،هدف از برگزاری این جلسه و دعوت از مسئولین را  آشنایی بیشتر با فعالیتها و فرآیندهای آن مجموعه و رفع ابهامات  و تسهیل در امور دانست و اضافه کرد کارکنان ما قدردان زحمات هستند و طرح سوالات برنامه های سازمان شما را برای کارکنان ما روشن میکند.
دکتر ترحمی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و تشکر از دعوت مدیریت پتروشیمی در ابتدا به تشریح فعالیت ها بویژه فعالیتهای یک سال اخیر پرداخت و اظهار داشت که جمعیت تحت پوشش فعلی ما حدود 50 هزار نفر می باشد  که تلاش میکنیم از طریق درمان مستقیم و غیر مستقیم به این عزیزان خدمات درمانی ارائه دهیم. ایشان برگزاری اینگونه جلسات را در ارتقاء سطح کیفی خدمات و در نهایت رضایت ارباب رجوع مؤثر دانست و اظهار امیدواری کرد شنیدن انتقادات ،پیشنهادات و نظرات کارکنان محترم در این جلسه منجر به  بهبود کارها گردد.
 در ادامه کارکنان حاضر در جلسه هر کدام ضمن تقدیر از فعالیتهای بهداشت ودرمان ، مسائل و مشکلات خود را طرح و مسئولین مربوطه حاضر در جلسه با دقت و حوصله پاسخهای لازم را ارائه نمودند. بیشتر سؤالهای مطرح شده در ارتباط با مراکز طرف قرارداد و فرانشیز های تعیین شده در برخی مراکز طرق قراداد بود که آقای طبائیان مسئول اسناد پزشکی توضیحات کافی و دستورالعمل جدید را برای حضار  توضیح و به رفع ابهامات موجود پرداختند. از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست نحوه انجام معاینات طب کار ،خدمات دندانپزشکی و هزینه های آن، قواتین شورای عالی پزشکی بود که توسط مسئولین مربوطه پاسخ های لازم داده شد.
شایان ذکر است در این جلسه دکتر نیازی اصفهانی رئیس طب صنعتی و بهداشت ، دکتر مختاری رئیس پلی کلینیک توحید و شورای پزشکی اصفهان، دکتر معینی رئیس واحد دندان پزشکی، بنی هاشمی رئیس روابط عمومی ، طبائیان رئیس اسناد پزشکی و مختاری کارشناس امور طب صنعتی دکتر ترحمی را همراهی کردند

قابل توجه اینکه بنابر اعلام ریاست بهداشت ودرمان اصفهان ،این منطقه همواره از اینگونه جلسات استقبال کرده و طی سنوات قبل و بنابر درخواست شرکتهای مختلف آماده برگزاری اینگونه جلسات میباشد.

جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان پتروشیمی 4
جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان پتروشیمی 3
جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان پتروشیمی 2  

۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۳۵
پایگاه روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید