سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۶

اخبار

دکتر غزنوی : نرم افزار PACSدر بخش رادیولوژی راه اندازی می شود

متخصص رادیولوژی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از خرید و نصب نرم افزار PACS در بخش رادیولوژی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان به مناسبت روز جهانی رادیولوژی ضمن تقدیر از همکاران شاغل در بخش های رادیولوژِی اصفهان و شاهین شهر جلسه ای با حضور رئیس بهداشت ودرمان اصفهان ، معاونت سلامت، معاونت پشتیبانی و رئیس پلی کلینیک مرکزی در سالن اجتماعات توحید این مرکز برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر اثنی عشری  رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه از زحمات و خدمات پزشکان و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد و گفت : بخش رادیولوژی یکی از بخشهای مهم پاراکلینیک است که در فرآیند خدمت به بیماران نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

در ادامه دکتر ترحمی نیز ضمن یاد از همکاران بازنشسته از تجهیز هر دو بخش به دستگاههای به روز خبر داد و اظهار داشت سعی کردیم نیازهای بیماران را مرتفع نماییم. آقای رحیم زاده نیز ضمن تبریک این روز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای نیروی انسانی این مجموعه از جمله حق اشعه و تهیه بچ فیلم ارائه کرد.

خانم دکتر غزنوی متخصص رادیولوژی از خرید و نصب  نرم افزار PACS در بخش رادیولوژی خبر داد و افزود آموزش های لازم جهت انجام کار آن توسط شرکت مربوطه برای کارشناسان و پزشکان در حال انجام است و تا یکی دو هفته دیگر این نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرد. ایشان گفت با ارسال گرافی ها از طریق این نرم افزار برای پزشکان در کلینیک ها و مطبها موجب کاهش هزینه های خرید فیلم تا 40% و افزایش رضایت همکاران و بیماران به دلیل نگهداری و قابل دسترس بودن پزشکان می شود.

 آقای ترابی مسئول رادیولوژی نیز از انجام تمامی سونوگرافی های درخواستی پزشکان در واحد رادیولوژی خبر داد و اظهار داشت تقریبا ارجاع بیماران برای انجام انواع سونوگرافی به خارج از سیستم نزدیک به صفر شده است. ایشان همچنین یادآور شد که تمامی OPG ها از طریق شبکه برای دندانپزشکان ارسال که این مهم باعث کاهش پنجاه درصدی هزینه ها به ویژه در تهیه فیلم شده است. نامبرده در پایان از افزایش رضایت بیماران و پزشکان به دلیل حضور  کارشناس بعد از وقت اداری و همزمان با ویزیت بیماران توسط متخصص ارتوپدی گفت و اضافه کرد گرافی های انجام شده همان روز به رؤیت پزشک میرسد و از رفت و آمدهای بعدی بیماران کاسته می شود.

درپایان جلسه دکتر اثنی عشری و سایر مسؤلین همراه با اهداء شاخه گل و کتاب های تخصصی این رشته از همکاران شاغل در این عرصه قدردانی کردند.

۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۲,۰۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید