سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶

اخبار

معرفی دکتر شریف پور به عنوان سرپرست طب صنعتی و بهداشت اصفهان

طی حکمی از سوی دکتر شیرانی رئیس بهداشت ودرمان اصفهان،دکتر فرزاد شریف پور به عنوان سرپرست جدید طب صنعتی و بهداشت منصوب گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، امروز یکشنبه مورخ 14 آبان ماه ساعت 12 جلسه معارفه دکتر فرزاد شریف پور با حضور رئیس بهداشت ودرمان ، معاونت پشتیبانی، معاونت درمان ،رئیس روابط عمومی وآموزش و تمامی مسئولین واحد طب صنعتی وبهداشت در سالن کنفرانس توحید برگزار شد .
     دکتر شیرانی در مراسم معارفه دکتر شریف پور ضمن تبریک به ایشان در خصوص جایگاه طب صنعتی و بهداشت گفت:در این واحد انجام دقیق و صحیح معاینات طب صنعتی از اهمیت  ویژه ای برخوردار است و امر مهم دیگر صیانت از مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت در شرکتهای نفتی می باشد.
     ایشان با اشاره به خدمات و فعالیت های انجام شده توسط واحد های سلامت کارو بهداشت در صنایع و شرکتهای نفتی بیان کرد: حضور در بطن صنعت و رعایت نظم و قانون  و ارائه خدمات بهینه به شاغلین صنعت نفت از اهمیت بالایی برخوردار است و موجب افزایش رضایتمندی مدیران و کارکنان این صنایع می گردد. 
دکتر شیرانی در پایان جلسه ضمن اهداء حکم انتصاب به دکتر شریف پور و آرزوی توفیق برای وی ، از زحمات دکتر محمد نیازی اصفهانی در زمان تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرد.
شریف پور
شریف پور
۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۲۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید