سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵

اخبار

سفر یک روزه رئیس بهداشت ودرمان منطقه اصفهان به کاشان

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان همراه با معاون پشتیبانی به کاشان سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل بهداشتی ودرمانی جمعیت تحت پوشش این شهرستان قرار گرفتند.
      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، به دنبال گزارشات واصله از شرکتهای گازرسانی ، پخش فرآورده های نفتی و خطوط لوله و مخابرات ناحیه کاشان مبنی بر قطع خدمات بهداشتی ودرمانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان ، پی گیری های متواتر و تماس های مکرر توسط رئیس و سایر مسئولین با رئیس دانشگاه مذکور ومعاونین ایشان در امور توسعه مدیریت و منابع، درمان و مدیر امورمالی انجام گرفت. به دنبال این پی گیری ها دکتر کورش شیرانی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به همراه آقای رحیم زاده معاون پشتیبانی ایشان جهت بررسی بیشتر عازم کاشان شدند. 
     نامبردگان دراین سفر با حضور در دفتر دکترساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جلسه ای که به منظورچگونگی استفاده از خدمات مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه مذکور تشکیل شده بود شرکت و ضمن دیدار و گفتگو با ایشان و هشت نفراز معاونین و روسای واحدهای این دانشگاه دلایل لغو قرارداد فی مابین مورد بررسی قرار گرفت. دراین جلسه مقرر شد با رفع موانع ، قرارداد فی مابین آماده امضاء دو طرف قرار گیرد. 
     شایان ذکر است دکتر شیرانی  قبل از این جلسه  در دفاتر رؤسای  نواحی گازرسانی و پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشان طی جلساتی به بررسی مشکلات  و چالش های بهداشتی و درمانی کارکنان و جمعیت تحت پوشش ساکن این شهرستان پرداختند .


;hahk 3
;hahk 2

 
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید