سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۲

اخبار

سفر یک روزه رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی سازمان به اصفهان

رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی و مسئول پیگیری های ویژه مدیریت منابع انسانی سازمان از بهداشت ودرمان منطقه اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان در حیطه مددکاری اجتماعی و منابع انسانی قرار گرفت.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ، مریم ستوده رئیس روابط کار و مددکاری اجتماعی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین مسئول پیگیری های ویژه مدیریت منابع انسانی، چهار شنبه مورخ 25 مرداد در سفری یک روزه با حضور در واحدهای مختلف ستادی ، ضمن دیداروگفتگو با بخشی از کارکنان وهمچنین طی جلسه ای با آنها به بررسی درخواست ها و مشکلات آنها پرداخت. 
     نامبرده پس از ان  در جلساتی جداگانه با دکتر شیرانی رئیس بهداشت و درمان و رحیم زاده معاونت پشتیبانی منطقه شرکت و مشکلات و مسائل مطرح شده کارکنان در حوزه منابع انسانی و مددکاری اجتماعی بررسی کردند.
     ستوده درجلسه با کارکنان اظهار داشت:مسائل و مشکلاتی که در اصفهان وجود دارد در سایر مناطق نیز قابل مشاهده است  و ادامه داد تلاش می کنیم این مشکلات با رئیس منطقه اصفهان و معاونت ایشان مطرح و مرتفع گردد و در صورت لزوم مسائلی که به ستاد سازمان مربوط می شود را نیز پیگیری خواهم کرد.
 
ستوده 5
ستوده 4
ستوده 3
ستوده 2
ستوده 1
۲۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید