سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۸

اخبار

پذیرش بیش از 16 هزار مراجعه کننده در بخشهای فیزیوتراپی اصفهان

خادمی: تقریبا هیچ بیماری برای دریافت خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به بیرون از سیستم ارجاع داده نمی شود و تمام خدمات در مراکز ملکی انجام می گیرد.
     سینا علی خادمی مسئول واحد فیزیوتراپی اصفهان همزمان با دوم مرداد  و روز ملی فیزیوتراپی در گفتگویی با واحد روابط عمومی ضمن تبریک این روز به همکاران خود گفت: در سال گذشته بیش از 16 هزار نفر به واحدهای فیزیوتراپی شهدای نفت و شاهین شهر مراجعه داشته اند که حدود 40 هزار فعالیت توانبخشی بر روی28 هزار عضو انجام شده است.

 

     ایشان اظهار داشت با انتقال بخش فیزیوتراپی توحید به شهدای نفت در سال گذشته، مکان فیزیکی بخش بهبود یافته و هم اکنون تعداد 13 تخت فعال در شهدای نفت و تعداد9 تخت فعال در شاهین شهر اماده ارائه خدمت به بیماران میباشد. 
 
    وی تجهیزات بخش شهدای نفت و شاهین شهر را شامل دستگاههای الکترو تراپی، لیزر پرتوان، ، کامپرشن تراپی، تخت ماساژ حرارتی و مگنت تراپی دانست و افزود: علاوه بر این تجهیزات در بخش مکانو تراپی نیز با تجهیزات به روز به بیماران خدمت ارائه می گردد.
 
     خادمی ادامه داد: درمان در بخش های فیزیوتراپی اصفهان به صورت تمرین درمانی ، مهارت های درمان با دست و الکتروتراپی می باشد. و تقریبا هیچ بیماری برای دریافت خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به بیرون از سیستم  ارجاع داده نمی شود و تمام خدمات در مراکز ملکی انجام می گیرد. 
 
     این مقام مسئول در پایان بیان کرد در شیفت عصر شهدای نفت کماکان به صورت برونسپاری فعالیت می کند ، حدود 4700نفر مراجعه کننده داشته و 8800 فعالیت توانبخشی برای آنها انجام شده است که رضایت بیماران  بویژه کارمندان روزکار را فرام نموده است. 
 
۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید