سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۷

اخبار

برگزاری دوره های آموزشی به مناسبت هفته جمعیت

دوره های اموزشی با عناوین " جمعیت، فرزندآوری و ایران" و همچنین" شادی ونشاط در خانواده "برای جمعیت تحت پوشش و کارکنان برگزار شد .
     به گزارش واحد روابط عمومی ؛ دوره های آموزشی با عناوین " جمعیت، فرزندآوری  و ایران" و " شادی و نشاط در خانواده " در تاریخ های  21 ، 23 و 30 اردیبهشت برای کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت ، رؤسای HSE و مسئولین امور بانوان صنایع نفت اصفهان  و جمعیت تحت پوشش این منطقه در سالن اجتماعات توحید توسط سرکار خانم دکتربرومند و خانم دکتر بیگی استادیاران گروه مامایی و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین دکتر قمرانی روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان برگزار گردید.
    خانم دکتر برومند و خانم دکتر بیگی طی این دوره های آموزشی مطالب مهم و ارزنده ای شامل: رابطه جمعیت و قدرت، عوامل قدرت یک کشور، جمعیت ایران و رشد متوسط آن در طی دهه‌های گذشته، پنجره جمعیتی، فرصت و تهدید پنجره جمعیتی ایران، علل کاهش باروری در سال های اخیر ، ناباروری و معضلات درمان ناباروری در کشور، مهاجرت ، عوارض و چالش های کاهش جمعیت ارائه کردند.
    دکتر امیر قمرانی نیز در جلسه آموزشی مورخ 23اردیبهشت مطالب مفیدی در ارتباط با ؛چه عواملی باعث ایجاد شادی در خانواده می شود،عوامل موثر بر شادی، تعریف شادی ، انواع  شادی، شادی از دیدگاه لذت گرایی، شادی اصیل ، شادی لذت گرا را مطرح کرد.

 

قمرانی
برومند

 
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۵۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید