سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۹

اخبار

ارائه خدمات مشاوره در سه حوزه پیشگیری ،درمان و پیگیری در اصفهان

سال گذشته حدود 2000 نفر به مرکز مشاورره صنعت نفت اصفهان مراجعه و خدمات رواشناسی و مشاوره دریافت کردند
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان به مناسبت "روز جهانی مشاوره و روانشناس" گفتگویی با دکتر عطاری مقدم متخصص اعصاب و روان و مسئول مرکز مشاورره صنعت نفت اصفهان انجام شد که در ادامه توجه شما را به آن جلب مینمایم.
    دکتر عطاری مقدم در ابتدا اظهار داشت کارشناسان مرکز خدمات مشاوره تلاش می کنند با خدماتی که ارائه می کنند ، محیطی سالم و فضایی امن برای کارکنان خدوم صنعت نفت ایجاد کنند تا با آرامش روان یبیشتری در صنعت بزرگ نفت ایفای نقش کنند . 
    ایشان عنوان کرد: فعالیت های مرکز مشاوره اصفهان در حوزه درمان شامل : مشاوره در زمینه های فردی،نوجوانی ، کودک،تحصیلی،خانواده، زوج درمان ، پیش از ازدواج، پیشگیری از طلاق ، تحصیلی ، شغلی و سایر موارد بر حسب نیاز خانواده ها و کارکنان خدمات مشاوره می باشد و اضافه کرد: در سال گذشته علاوه بر ارائه خدمات مشاوره در سایر مراکز سلامت خانواده و شاهین شهر ، صرفاً در مرکز مشاوره اصفهان 2000نفر از خدمات این مرکز در سه حوزه پیشگیری ،درمان و پیگیری استفاده کردند.
     این متخصص اعصاب و روان افزود؛در این مشاوره ها به مراجعه کننده کمک می شود تا پس از شناخت شرایط خویش و کسب مهارت و گسترش توانایی هایی شخصی در انطباق و سازگاری با محیط اجتماعی تصمیمات معقول و قابل قبولی بگیرد تا در زندگی فردی و اجتماعی خود شیوه ایی را انتخاب کند که با رغبت و استعدادهایش هماهنگ باشد.
     مسئول خدمات مشاوره اصفهان با اشاره به اینکه در مرکز مذکور ده کارشناس فعالیت دارند ،گفت در صورت نیاز بیمار به خدمات درمانی بیشتر از چهار متخصص اعصاب و روان شاغل در بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان نیز بهره می بریم .
     این مقام مسئول در حوزه پیشگیری بیان نمود:آموزش ها و برنامه هایی توسط همکاران در سال گذشته از جمله خود مراقبتی سلامت روان 214 نفر ساعت آموزش برای جمعیت تحت پوشش و 1222نفر ساعت اموزش شامل مدیریت کنترل خشم،مهارتهای ارتباطی ، بهداشت روان در خانواده و جامعه و اختلالات روانپزشکی و خودکشی برای کارکنان انجام شده است.
      وی در پایان گفت: مرکز خدمات مشاوره از سال 1380 با مجوز رسمی از سازمان ملی جوانان کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده و از زمان افتتاج مرکز شهدای نفت واقع در هزار جریب از مرکز توحید به این مکان نقل مکان کرده است. ایشان برنامه مرکز را از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 3 تا 7 بعدازظهر اعلام و گفت: جمعیت تحت پوشش برای نوبت گیری و دریافت پاسخ به سوالات خود می توانند با شماره تلفن 35009169 تماس حاصل نمایند.   
 
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۲
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۲۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید