سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۸

اخبار

به بهانه روز اسناد و مدارک پزشکی فعالیت های این واحد تشریح شد.

طبائیان: در ماه حدود ده هزار خدمت در سیستم نرم افزار اسناد و امور بیمه گری(به جز خدمات مندرج در اسناد مراکز طرف قرداد) ثبت می گردد .

پذیرش اسناد ، بررسی و رسیدگی آن، تایید هزینه های مجاز،ثبت در نرم افزار مربوطه و یا صدور اسناد پرداخت و ارسال به امور مالی از وظایف مهم واحد امور بیمه گری و اسناد پزشکی می باشد.
      بنابر گزارش واحد روابط عمومی, در سال 1388 و از ابتدای تاسیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان ، واحد امور بیمه گری و اسناد پزشکی نیز در کنار آن فعالیت خود را جهت رسیدگی به اسناد پزشکی بیماران معرفی شده به مراکز خارج از بهداشت و درمان آغاز نمود و دامنه فعالیت آن در طی زمان بر حسب ضرورت گسترده تر گردید. به بهانه 17 اردیبهشت  روز اسناد و مدارک پزشکی با سید مصطفی طبائیان مسئول امور بیمه گری و اسناد پزشکی منطقه اصفهان که سالهای زیادی در این واحد فعالیت دارند گفتگویی انجام گرفت تا به گوشه ای از زحمات کارکنان این واحد پرداخته شود.

 

     طبائیان در ابتدای سخن خود ضمن تبریک به همکاران خود در این واحد بمناسبت روز اسناد و مدارک پزشکی گفت: رسیدگی به اسناد پزشکی و صدور دفترچه خدمات درمانی  از مهمترین وظایف واحد اسناد پزشکی و امور بیمه گری میباشد.

 

     وی با بیان این مطلب که در ماه حدود ده هزار خدمت در سیستم نرم افزار اسناد و امور بیمه گری(به جز خدمات مندرج در اسناد مراکز طرف قرداد) ثبت می گردد و در سال گذشته 7000 اسناد پروتز و اروتز رسیدگی و تعیین مبلغ شده و برای پرداخت به کارکنان به شرکتها ارسال شده است افزود: ما سه استان اصفهان ،چهار محال و بختیاری و یزد را تحت پوشش داریم و پذیرش اسناد و مدارک مربوط به هزینه های پزشکی سرپایی و بستری کارکنان و افراد تحت تکفل آنان به سه روش1- دریافت از رابطان شرکتها2- دریافت از نمایندگان مراکز طرف قرارداد و 3- مراجعه حضوری کارکنان اقماری صورت می گیرد.

 

     ایشان ادامه داد هر مرکز طرف قرار داد ماهیانه یک بسنه اسنادپزشکی ارائه میدهد که تعداد آن در سال گذشته 3575 بسته بوده است .همچنین تعداد 1838 بسته  اسناد از شرکتها و حضوری از افراد دریافت داشته ایم . 

 

     مسئول بیمه گری و اسناد اصفهان اظهار داشت :پس از پذیرش ؛ بررسی و رسیدگی این اسناد، تایید هزینه های مجاز،ثبت در نرم افزار مربوطه ، صدور اسناد پرداخت و ارسال به امور مالی از دیگر وظایف واحد می باشد که توسط همکاران انجام می گیرد. 

 

     این مقام مسئول از ارتباط موثر با شورای پزشکی منطقه خبر داد و گفت ماهیانه حدود 80 سند پزشکی در آن شورا تعیین رای می گردد و برای ما جهت بررسی و پرداخت ارسال می شود .

 

    نامبرده در پایان با اشاره به ثبت و صدور 6400 دفترچه درمانی برای کارکنان و افراد تحت تکفل آنها در واحد صدور دفترچه گفت: اجرای صحیح دستورالعملها و اصلاح و کنترل اطلاعات مناطق درمانی کارکنان و ارتباط مداوم با مراکز درمانی جهت ارسال دفترچه ها از دیگر وظایف مهم این واحد است. 

 

طبائیان

 
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۱
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۴,۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید