سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳

اخبار

آغاز فعالیت طب سالمندان به صورت آزمایشی از سال آینده در منطقه اصفهان

مدیر عامل سازمان بر فعال شدن هر چه سریعتر طب سالمندان در بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان ، جلسه هم اندیشی چگونگی اجرای طرح سلامت سالمندی در منطقه اصفهان برای بازنشستگان تحت پوشش با شرکت خانم دکتر فرج زادگان مدیر گروه پزشکی اجتماعی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر علی اکبر وثوق متخصص داخلی ، دکتر امامی رئیس بهداشت ودرمان و خانم دکتر طبائیان رئیس سلامت خانواده اصفهان در حضور دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان برگزار گردید.

 

     دکتر هاشمی در ابتدای جلسه اهمیت اجرای این طرح را در سطح سازمان برای حضار تبیین و گفت: با توجه به ظرفیت های خوب اصفهان در خصوص مراجعین بازنشسته و اجرای طرح های موفق قبلی سلامت خانواده مقرر گردید ، طرح سلامت سالمندان به صورت آزمایشی در بهداشت ودرمان منطقه اصفهان اجرایی گردد.

 

     مدیر عامل سازمان در ادامه با تاکید بر فعال سازی طب سالمندان در صنعت نفت اضافه کرد: اینجانب همه جانبه  از این طرح حمایت خواهم کرد و در صورت لزوم در جلسات به صورت ویدئو کنفرانس شرکت خواهم نمود. 

 

      ایشان از حضار درخواست نمود پس از برگزاری اولین جلسه ، تا پایان سال جاری طرح اولیه و پیشنهادی توسط دکتر وثوق و دکتر فرج زاداگان تهیه و به سازمان ارائه گردد . وی همچنین توصیه کرد : از  نقطه نظرات و پیشنهادات سایر همکاران پزشک در مناطق مختلف سازمان که در این زمینه تحصیلات و یا تجربه دارند حتماً استفاده گردد.  

 

    این مقام مسئول در پایان از هیئت علمی حاضر در جلسه درخواست نمود تا پس از ارائه طرح اولیه ، سریعاً ابزارهای لازم برای اجرای طرح شناسایی و دستورالعمل های مربوطه و زمانبندی طرح تدوین گردد تا به صورت آزمایشی در سال آتی در منطقه اصفهان اجرایی گردد. 

 

دکتر هاشمی

 
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۵۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید